![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Většina firem nemá žádné formální plány pro zavedení sociálních médií nebo využívání jejich výhod, které mohou pomoci zlepšit vztahy se zákazníky nebo zvýšit prodej.…
Se zářím přichází začátek fotbalové sezóny. Článek shrnuje sedm aktivit…
Řízení malé firmy není jednoduché. Podnikatelé často narážejí na různé…
Rozdíl mezi lidmi, kteří svámi chtějí dělat byznys a těmi, kteří svámi…
Britská Equality and Human Rights Commission letos zjistila, že ve vysokých…
Tradiční obchody spoléhají na telefonní kontakty kvybudování vztahů.…
- Eliminujte zvuky na pozadí. Dobrávěc na konferenčních hovorech je, že…
Byli jste povýšeni do manažerské funkce. To jste vždy chtěli, ale stejně…
Mnozí cítí, že služby zákaznického servisu už nejsou, co bývaly. Přitom…
Stále více podniků si uvědomuje potenciální katastrofické efekty a následky…
Existuje názor, že čím více se věci mění, tím více zůstávají stejné. Platí…
Získávání investorů může být obtížné i pro zkušené a sebevědomé…
- Nebudete potřebovat obchodní plán. Pokud si myslíte, že můžete začít…