I když se někteří podnikatelé chvástají, že jsou úspěšní bez plánování marketingu, jejich firmy s nevětší pravděpodobností plýtvají prostředky a nikdy nezjistí, jak…
Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž…
Už jen to, že stojíte před posluchači, kteří čekají, co jim chcete říci,…
Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či…
Ať už se nám to líbí nebo ne, lidská smrtelnost vytváří skvělou obchodní…
Dnešní úspěšní podnikatelé museli projít řadou nepříjemných situací. Poučit…
Zahraniční firmy se snaží investovat do čínských již zhruba 15 let. Nyní…
V dubnu letošního roku skončila po dvou letech americká firma Experian…
Členové Česká asociace pojišťoven (ČAP) vprvním pololetí 2006 předepsali…
Jak všichni víme, každý boom je následován útlumem, a tak je dobré se…
Jak potvrzuje nedávný průzkum Phelon Group,VOC (Voice of the Customer hlas…
V zemích, kde populace stárne rychleji, než se rodí nová generace, nastává…
Moravskoslezský kraj je letos nejpřitažlivějším regionem pro tuzemské i…