Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co…
Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná…
Evropská komise se snaží posílit vztahy s Ruskem a již v roce 2007 plánuje…
Zahraniční obchod skončil v květnu podle údajů ČSÚ přebytkem 0,6 miliardy…
Rozvojové země odmítly ustoupit tlaku Evropské unie a USA, čímž způsobily…
Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny…
Asie je novým místem pro obchodní expanzi, mimo jiné proto, že průzkumy…
Poradenská společnost Ernst & Young zveřejnila každoroční studii…
Evropská unie citelně zvýšila pokuty pro společnosti,…
Lidé mají nyní nástroje, díky kterým mohou pohotově komunikovat a zcela…
Zákazníci dnes nutí marketing, aby se přizpůsoboval jejich požadavkům a…
Často slyšíme věty typu: To je dobrý spíkr. Když vyplňujeme dotazníky s…
Marketing zaměřený na ženy začíná zajímat řadu firem. Korporace vytvářejí…