Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však může být i neefektivním kanálem, kterým firmě zmizí důležité…
Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…
Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují…
Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…
Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…
Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…
Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit…
Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud…