Manažer - zprávy z managementu

icon 6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem. Mezi staré dobré způsoby patří v tomto smyslu i zachování…

Einstein to věděl, víte to také?

icon Einstein to věděl, víte to také?

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z…

Motivační schéma jako marketingový nástroj

icon Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

icon Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré.…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

icon Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v…

Zaměstnanci šéfům nevěří

icon Zaměstnanci šéfům nevěří

Nedůvěra ze strany investorů není to jediné, čemu musí velké firmy po…

Poslání a smysl auditu

Článek v rámci předplatného icon Poslání a smysl auditu

Posláním auditu je vyjádřit názor nezávislé, kvalifikované osoby na…

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

icon Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Společnost Level 8 je globálním systémovým integrátorem. Poskytuje své…

Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

icon Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

Společnost Huntsman Tioxide, největší světový výrobce barviv na bázi oxidu…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

icon Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která…

Mezinárodní outsourcing a právní otázky

icon Mezinárodní outsourcing a právní otázky

Mezinárodní outsourcing je strategií, která je…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

icon Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…

Výpis 18211833 z celkem 1897