Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické poptávky na mikrosegmentální úrovni a propojení vzniku poptávky s…

Výhoda pro zaměstnance, nebo zaměstnavatele?

icon Výhoda pro zaměstnance, nebo zaměstnavatele?

Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají,…

Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

icon Jak zákazníci nakupují online? - srovnávací studie

Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si…

Pozor, mystifikace!

icon Pozor, mystifikace!

Co může být ještě horší než klasický spam? Nepochybně spam, který si z lidí…

Mobilní etika - že se vás netýká?

icon Mobilní etika - že se vás netýká?

Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete…

Manažeři v roli špiónů

icon Manažeři v roli špiónů

Není žádným tajemstvím, že mnoho zaměstnanců využívá firemní připojení k…

Diagnóza: Manažerský e-mailový mor

icon Diagnóza: Manažerský e-mailový mor

Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…

Úvod do etiky mobilní komunikace

icon Úvod do etiky mobilní komunikace

Mobilní telefon má dnes ve vyspělém světě téměř každý člověk, mobilní…

Spolupráce v praxi - Burson-Marsteller

icon Spolupráce v praxi - Burson-Marsteller

Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním…

Spam - zabiják Internetu aneb Jak to všechno začalo

icon Spam - zabiják Internetu aneb Jak to všechno začalo

Ti starší z nás, zvláště Američané, si pod pojmem spam možná vybaví kus…

Jednorázové mobily hledají své uživatele

icon Jednorázové mobily hledají své uživatele

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové…

Pumpněte návštěvníky o informace

icon Pumpněte návštěvníky o informace

Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

icon 6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Výpis 14961508 z celkem 1781