Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Automatizované trhy mění podobu elektronického obchodování

S pomocí automatizovaných trhů se mohou společnosti lépe rozhodovat v oblasti obstarávání a přenést výrazné úspory v nákladech až na konec dodavatelsko-…

Společnost Compaq Computers pořádá pro své zákazníky semináře s brainstormingem

icon Společnost Compaq Computers pořádá pro své zákazníky semináře s brainstormingem

Zatímco mnozí ostatní prodejci hardwaru podněcují potenciální zákazníky k…

Správu znalostí má řídit management firmy a ne oddělení IT

icon Správu znalostí má řídit management firmy a ne oddělení IT

Šéfové firem objevují ve správě znalostí nástroj k udržení informací, které…

Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

icon Informační stewardi zajišťují sdílení informací mezi obchodními jednotkami

Chemická společnost **Dow Chemical Co.** zavedla v roce 1993 program správy…

Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

icon Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem…

Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

icon Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

icon Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

icon Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

icon Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Call centrum budoucnosti

icon Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Analýzy call center: úspěšné řešení

icon Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

icon Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…

Výpis 17171729 z celkem 1780