Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především nejistota a strach z toho, co změna přinese. Úkolem manažera proto je komunikovat se zaměstnanci a…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Výšlap na horu poznání není nikdy marný, buď dosáhnete vyššího bodu již…
Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
Pondělí 23. listopadu 2015 16:30-22:00 Corinthia Hotel Prague, Kongresová…
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…