Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón komunikace se zaměstnanci musí přizpůsobit, se diskutovalo na již 11. ročníku konference IN…
Všichni to občas děláme, někteří méně, někteří více. Přijdeme do práce,…
7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na…
Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat…
Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…
Hlavní inspirací pro absolvování MBA studia jsem nalezl v Kalifornii, kde…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví,…
Podle výzkumu, který provedl Doug MacKie, psycholog specializující se na…
O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru.…
Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak…
Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další…
Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře…