O HR News
Inzerce
Předplatné
Kontakt
#StandWithUkraine
Přihlášení
/
Registrace
Přihlaste se
Zaregistrujte se
Informace o Vašem předplatném na HR News
×
Historie Vašeho předplatného
žádné záznamy v historii
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Novinky z HR
Prostory
Menu
Rubriky
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Novinky z HR
Prostory
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Najděte si na HR News
Vyhledat
Uživatelské jméno
Heslo
Přihlásit se
Přeji si nové heslo
Registrace čtenáře
Reklama
LinkedIn Pulse
https://www.linkedin.com/pulse
blogovací platforma sociální sítě LinkedIn
Články z tohoto zdroje (202)
Umění přiměřeného rizika: I jako manažer musíte riskovat, ale s rozumem
19.12.2024
Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů
10.12.2024
Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu
12.11.2024
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem
23.10.2024
Už žádné generické inzeráty: 4 tipy, jak napsat pracovní inzerát, který skutečně zaujme
21.10.2024
Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat
7.10.2024
Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet
19.9.2024
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to
17.9.2024
5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá
10.9.2024
Několik tipů, jak můžete coby manažer efektivněji komunikovat se svými podřízenými
27.8.2024
Pět nezbytných vlastností skutečně úspěšných vedoucích
23.8.2024
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu
21.8.2024
Šest tipů pro začínající manažery
9.8.2024
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel
1.8.2024
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně
31.7.2024
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce
23.7.2024
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům
18.7.2024
Pět vlastností, které musí mít obsah, který má potenciál stát se virálním na sociálních sítích
9.7.2024
Hrozí vašemu podřízenému vyhoření? Několik tipů, co s tím
25.6.2024
Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat
21.6.2024
Pět tipů, jak se zbavit nervozity z proslovu na veřejnosti
19.6.2024
Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem
27.5.2024
Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne
16.5.2024
Zatočte se špatnými návyky jednou provždy: Jak se konečně zbavit zlozvyku
3.5.2024
Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy
2.5.2024
3 důvody, proč vám vaše webová stránka negeneruje dostatek nových klientů
16.4.2024
Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout
2.4.2024
Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“
28.3.2024
Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis
5.3.2024
Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu
27.2.2024
Výpis
1
až
30
z celkem
202
1
2
3
4
5
»
Poslední
Další stránka
1
2
3
4
5
»
Poslední
Další stránka