Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Co dnes nemusíte dělat?

3.9.2012 

Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi, které nejsou podstatné, a zbytečně se připravujete o produktivitu. Zkuste si místo toho, co dnes musíte udělat, položit opačnou…

Unilever chce do tří let 55 % žen ve vedení

31.8.2012 

Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever oznámil, že chce mít do roku 2015 na postech seniorních manažerů 55 % žen. Vychází z toho, že ženy nakupují nejvíce spotřebního zboží a budou…

Nejčastější chyby zavádění technologií pro řízení talentů

31.8.2012 

Samotné technologie talent managementu personalistům život neulehčí. Vždy je třeba vycházet z konkrétní strategie. Podle serveru Talent Management se při zavádění technologií pro řízení talentů…

icon Jak zajistit odpovědnost účastníků projektu

31.8.2012 

Zásadním předpokladem úspěšné práce na projektech je odpovědnost všech účastníků počínaje manažerem projektu. Bez ní lze jen těžko očekávat dobrý konec. Zajištění odpovědnosti však není tak…

icon 10 tipů pro zapojení sociálních médií do interní komunikace

31.8.2012 

Rostoucí popularita sociálních médií přímo vybízí k tomu, aby je firmy využívaly k efektivnější komunikaci mezi svým vedením, manažery a zaměstnanci. Jak ale začít a jak dosáhnout toho, aby spolu vaši…

icon Co můžete zvládnout v deseti minutách?

30.8.2012 

Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí udělat. Když však máme například před schůzkou či před poradou deset volných minut, většinou je nevyužijeme. Říkáme si, že bychom…

Nenechte své talenty vyhořet

30.8.2012 

Každá firma má své hvězdné zaměstnance, kteří přirozeně usilují o to, aby ze sebe dostali to nejlepší a inspirovali ke zlepšení výkonosti i ostatní lidi kolem sebe. Problém však bývá v tom, že místo…

Článek v rámci předplatného icon Jak psychicky zvládnout práci v call centru

30.8.2012 

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo pracovníky call center, aby se se čtenáři podělili o své rady, jak si při práci v call centru udržet…

Článek v rámci předplatného icon Největší zlozvyky řízení času

29.8.2012 

Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom si jej neměli zbytečně komplikovat ještě svými vlastními špatnými návyky například špatným řízením času. Americký…

icon Jak správně zakončit den

29.8.2012 

Stejně důležité, jako dobře začít pracovní den, je dobře jej zakončit. Konec dne je totiž odrazovým můstkem pro příští ráno, které byste měli začínat s pocitem úspěšnosti a naplnění. Správným…

Startuje projekt "Vzdělávejte se pro stabilitu"

29.8.2012 

Ministerstvo práce a sociálních věcí spouští projekt Vzdělávejte se pro stabilitu, jehož cílem je udržení zaměstnanosti a posílení odborných znalostí zaměstnanců. Projekt bude financován z Operačního…

Článek v rámci předplatného Co musí umět dobrý náborář?

29.8.2012 

Práce náboráře může být velmi obohacující, protože jejím smyslem je pomáhat lidem k lepší kariéře a k lepšímu životu vůbec. Abyste však mohli tuto práci vykonávat dobře, musíte mít více než jen…

icon Umíte vést složité rozhovory se zaměstnanci?

28.8.2012 

Složité rozhovory se zaměstnanci, které musíte propustit, pokárat za nevhodné chování nebo jim snížit odměny, nejsou jednoduché nikdy. Ani když s tím jako manažeři máte již dlouhodobé zkušenosti.…

Článek v rámci předplatného Velké softwarové firmy se stále více zajímají o HR

28.8.2012 

Společnost IBM oznámila, že plánuje akvizici společnosti Kenexa, která vyrábí cloudové aplikace pro řízení lidských zdrojů ve firmách. Chce tím posílit svou pozici na světovém trhu firemního…

icon Jak zabránit negativitě v týmu

28.8.2012 

Řízení lidí s negativními postoji je pro manažery náročné a často v nich vzbuzuje pocit marnosti. Má vůbec smysl se snažit? Určitě ano. Začít můžete například tím, že se naučíte odlišovat skutečnou…

Výpis 21762190 z celkem 11105