Zlozvyky veřejného vystupování (2/2)
V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme se zaměřili na to, jak důležitá je příprava. Zásadní je nejen připravit prezentaci na míru publiku, ale také nacvičit si…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme se zaměřili na to, jak důležitá je příprava. Zásadní je nejen připravit prezentaci na míru publiku, ale také nacvičit si…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním životě. Vyžaduje vysokou míru emoční inteligence. Chcete-li totiž získat ostatní pro svůj způsob myšlení, musíte na ně v první…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program, účastní se jich zbytečně moc lidí a končí, aniž by se účastníci domluvili na nějakém závěru a dalších krocích. O tom jsme však už…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí manažeři si přitom uvědomují, jak je zpětná vazba důležitá a snaží se jí poskytovat svým podřízeným co nejčastěji. Narážejí…
Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si je ani neuvědomujeme. Fungují zkrátka podvědomě. Velmi dobře je však vnímají lidé, s nimiž komunikujeme. A pokud stojíme…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové možnosti je chvályhodná, neznamená to však, že byste měli hledat stále složitější systémy či nové zázračné aplikace, které…
V návaznosti na nový zákoník práce, který vešel v platnost 1. října 2015, vyšlo i nové nařízení vlády, které určuje postupy pro stanovování výše náhrad za bolest a ztížení společenského uplatnění v…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také nevadilo... To, když vám šéf stále stojí za zády a kontroluje do nejmenších detailů, zda svou práci děláte dobře, není nic…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o osobním rozvoji, které vyšly i češtině pod názvy Jak se dostat do vyššího levelu (What Got You Here…
Už vás nebaví číst jen o tom, co by HR profesionálové měli přestat dělat, pokud chtějí být úspěšní a prospět svým firmám? Pak se spolu s námi pojďte podívat na věc z té druhé, pozitivní stránky. Máme…
Státní úředníci ve Velké Británii budou nadále vybíráni na základě anonymních životopisů. Personalisté již v životopisech neuvidí jejich jména. Oznámil to premiér David Cameron s tím, že opatření se…
1. ledna 2016 začne platit novela zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, která do českého práva zapracovává nové právní předpisy Evropské unie. Tato rozsáhlá novela, která vyšla v září ve Sbírce zákonů…
V pondělí 19. října 2015 vyšla nová kniha Dava Ulricha s názvem The Leadership Capital Index: Realizing the Market Value of Leadership. Autor, který patří k nejvlivnějším osobnostem v oblasti řízení…
Negativní lidé se najdou všude. Často se jim můžeme vyhnout, někdy to však možné není, například v práci. Pak musíme čelit jejich negativní energii a pesimismu, což nás může rychle vyčerpat. Jak to…
7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na vedení lidí, lektor a autor motivačních knih Stephen Covey už v roce 1989. Stejnojmenná kniha se stala bestsellerem a dodnes…