První 3 kroky ke koučování zaměstnanců
Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená podstata koučovacího přístupu k řízení zaměstnanců. Od manažerů se dnes již dávno neočekává, že budou znát odpovědi na všechno a…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená podstata koučovacího přístupu k řízení zaměstnanců. Od manažerů se dnes již dávno neočekává, že budou znát odpovědi na všechno a…
Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím…
Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda. Podepisuje se pod ni světoznámý kouč a autor manažerských knih Marshall Goldsmith. V nedávném článku na svém blogu připomněl způsob…
Byl jsem naprosto hrozný, nemám šanci, aby mě vybrali. To je pocit mnoha lidí poté, co absolvují pracovní pohovor. Většinou však své skutečné šance příliš posoudit neumíme. Máme tendenci se…
Má-li tým složený z lidí pracujících na dálku přinášet očekávané výsledky, potřebuje silného a schopného manažera. Ve virtuálním týmu platí ještě více než v tom klasickém, že právě manažer odpovídá za…
O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS) většinou čteme v souvislosti s vývojem informačních technologií a moderních způsobů učení. Dnes se však zaměříme na to, jaký…
Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do češtiny jako pasivní kandidát nebo pasivní uchazeč o zaměstnání. Označuje zkušeného či talentovaného člověka, který aktivně nehledá…
Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran. Různé organizace mají v tomto směru různá měřítka, různé přístupy a různé priority. Zajímavý článek na toto téma publikoval…
Prošli jste vstupním kolem výběrového řízení a čeká vás telefonický pohovor s personalistou. Chcete-li se dostat k osobnímu pohovoru, musíte jej dobře zvládnout. V této situaci se řada lidí obává, že…
Jak může přímý nadřízený předejít odchodu svých nejlepších lidí, kteří jsou jen velmi obtížně nahraditelní? Odpověď na tuto otázku je v zásadě jednoduchá. Měl by se snažit, aby byli v práci spokojení…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné, i když se snažíte sebevíc. Některé…
Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů při kontaktování potenciálních zaměstnanců, kteří momentálně pracují pro někoho jiného. Myslí si to alespoň uznávaný poradce…
Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí se naučit více vnímat dění mimo firmu. To je hlavní myšlenka konceptu HR from the Outside In (HR zvenku dovnitř), jejímž…
Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat některé své úkoly podřízeným, aby se sami mohli více věnovat strategické práci. Vědí také, že mají…
Britská profesní organizace CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) sdružující odborníky z oblasti HR a vzdělávání z celého světa zveřejnila zprávu, v níž se zabývá možnostmi propojení…