Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

24.2.2015 

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená podstata koučovacího přístupu k řízení zaměstnanců. Od manažerů se dnes již dávno neočekává, že budou znát odpovědi na všechno a…

Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

24.2.2015 

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím…

icon Jaká je vaše výmluva pro neúspěch?

23.2.2015 

Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda. Podepisuje se pod ni světoznámý kouč a autor manažerských knih Marshall Goldsmith. V nedávném článku na svém blogu připomněl způsob…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda jste byli opravdu strašní?

23.2.2015 

Byl jsem naprosto hrozný, nemám šanci, aby mě vybrali. To je pocit mnoha lidí poté, co absolvují pracovní pohovor. Většinou však své skutečné šance příliš posoudit neumíme. Máme tendenci se…

icon Nejčastější chyby při řízení virtuálních týmů

20.2.2015 

Má-li tým složený z lidí pracujících na dálku přinášet očekávané výsledky, potřebuje silného a schopného manažera. Ve virtuálním týmu platí ještě více než v tom klasickém, že právě manažer odpovídá za…

LMS: 5 trendů pohledem zevnitř firmy

20.2.2015 

O trendech v oblasti systémů pro správu vzdělávání v organizacích (LMS) většinou čteme v souvislosti s vývojem informačních technologií a moderních způsobů učení. Dnes se však zaměříme na to, jaký…

John Sullivan: Co byste měli vědět o pasivních uchazečích

19.2.2015 

Anglický termín passive candidate / passive job seeker byl přejat do češtiny jako pasivní kandidát nebo pasivní uchazeč o zaměstnání. Označuje zkušeného či talentovaného člověka, který aktivně nehledá…

Co má cenu měřit v náboru?

18.2.2015 

Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran. Různé organizace mají v tomto směru různá měřítka, různé přístupy a různé priority. Zajímavý článek na toto téma publikoval…

Článek v rámci předplatného Jak správně mluvit při telefonickém pohovoru

17.2.2015 

Prošli jste vstupním kolem výběrového řízení a čeká vás telefonický pohovor s personalistou. Chcete-li se dostat k osobnímu pohovoru, musíte jej dobře zvládnout. V této situaci se řada lidí obává, že…

icon Spokojený zaměstnanec jen tak neodejde

13.2.2015 

Jak může přímý nadřízený předejít odchodu svých nejlepších lidí, kteří jsou jen velmi obtížně nahraditelní? Odpověď na tuto otázku je v zásadě jednoduchá. Měl by se snažit, aby byli v práci spokojení…

icon 5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

13.2.2015 

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné, i když se snažíte sebevíc. Některé…

Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?

12.2.2015 

Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů při kontaktování potenciálních zaměstnanců, kteří momentálně pracují pro někoho jiného. Myslí si to alespoň uznávaný poradce…

Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí

11.2.2015 

Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí se naučit více vnímat dění mimo firmu. To je hlavní myšlenka konceptu HR from the Outside In (HR zvenku dovnitř), jejímž…

icon Co vám brání v delegování?

10.2.2015 

Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat některé své úkoly podřízeným, aby se sami mohli více věnovat strategické práci. Vědí také, že mají…

Studie: Jak propojit rozvoj zaměstnanců a dobrovolnictví

10.2.2015 

Britská profesní organizace CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) sdružující odborníky z oblasti HR a vzdělávání z celého světa zveřejnila zprávu, v níž se zabývá možnostmi propojení…

Výpis 871885 z celkem 11105