Chce to klid a protistresová opatření
Zaměstnání může být stresující prostředí, ať už pracujete v kanceláři, továrně či například škole. Určitá míra stresu je prospěšná, motivuje a posiluje. Příliš mnoho stresu však škodí a postupně nás…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Zaměstnání může být stresující prostředí, ať už pracujete v kanceláři, továrně či například škole. Určitá míra stresu je prospěšná, motivuje a posiluje. Příliš mnoho stresu však škodí a postupně nás…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…
Poslední americké studie ukazují, že téměř polovina nových vedoucích pracovníků selže během prvních 18 měsíců. Většina z nich přikládá neúspěch tomu, že nemá dostatečné znalosti a nástroje potřebné k…
Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co se říká. Chytří obchodníci naopak vědí, že magická slova neexistují, zejména v oblastech zahlcených reklamou. Důležité je…
Malajský podnikatel Tony Fernandes založil v roce 2001 společnost AirAsia, prvního levného leteckého dopravce v Asii. Brzy svůj podnik rozšířil, když spojil svou společnost s indonéskými a thajskými…
Evropská unie stále bouřlivě jedná o pravidlech pro pracovní dobu ve svých členských státech. V roce 2009 by měla vstoupit v platnost nová směrnice o pracovním čase, pro kterou Evropský parlament…
Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za důležitou pro svůj růst. Hlavní roli v tom hraje ego majitele firmy, který se domnívá, že ví lépe než zákazníci, co bude…
Globalizace, outsourcing, přechod od průmyslové výroby ke službám a pomalé tempo ekonomického růstu poznamenaly v posledních pěti letech podobu hodnocení a odměňování zaměstnanců ve Spojených státech.…
Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…
Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů vyjadřování osobních názorů v on-line světě. Dokáží udělat z běžných uživatelů Internetu spisovatele, poskytují jednoduché médium.…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové komunikace. Vychází z představy, že firma bude úspěšnější, pokud dokáže integrovat své komunikační nástroje (reklama, přímý…
Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…
Firmy propouštějí zaměstnance odnepaměti. Nikdy to není příjemné, ale firmy většinou věří, že nemají jinou možnost, jak snížit výdaje zejména v období ekonomických poklesů. Mají vůbec jinou šanci?…
IT dnes tvoří klíčovou součást organizací. Je proto důležité umět se správně starat o IT zaměstnance, kteří jsou v mnoha směrech specifičtí. Vžil se pro ně anglický pojem geek, který označuje osoby s…
Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo prodejní prostředí. Při budování kontaktů nic neprodáváte, jen se seznamujete, mluvíte s lidmi o jejich podnikání, jste…