Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Chce to klid a protistresová opatření

16.6.2006 

Zaměstnání může být stresující prostředí, ať už pracujete v kanceláři, továrně či například škole. Určitá míra stresu je prospěšná, motivuje a posiluje. Příliš mnoho stresu však škodí a postupně nás…

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

15.6.2006 

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…

Úspěch na vyšší úrovni

14.6.2006 

Poslední americké studie ukazují, že téměř polovina nových vedoucích pracovníků selže během prvních 18 měsíců. Většina z nich přikládá neúspěch tomu, že nemá dostatečné znalosti a nástroje potřebné k…

Článek v rámci předplatného icon Pět slov, která nepatří do reklamy

13.6.2006 

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co se říká. Chytří obchodníci naopak vědí, že magická slova neexistují, zejména v oblastech zahlcených reklamou. Důležité je…

icon Západní manažerský styl proniká na východ

13.6.2006 

Malajský podnikatel Tony Fernandes založil v roce 2001 společnost AirAsia, prvního levného leteckého dopravce v Asii. Brzy svůj podnik rozšířil, když spojil svou společnost s indonéskými a thajskými…

Článek v rámci předplatného Evropa se stále nemůže dohodnout na pracovní době

12.6.2006 

Evropská unie stále bouřlivě jedná o pravidlech pro pracovní dobu ve svých členských státech. V roce 2009 by měla vstoupit v platnost nová směrnice o pracovním čase, pro kterou Evropský parlament…

Článek v rámci předplatného icon Brzdí vaše ego váš marketing?

12.6.2006 

Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za důležitou pro svůj růst. Hlavní roli v tom hraje ego majitele firmy, který se domnívá, že ví lépe než zákazníci, co bude…

Článek v rámci předplatného Americké trendy v odměňování zaměstnanců

12.6.2006 

Globalizace, outsourcing, přechod od průmyslové výroby ke službám a pomalé tempo ekonomického růstu poznamenaly v posledních pěti letech podobu hodnocení a odměňování zaměstnanců ve Spojených státech.…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové tipy pro CRM

9.6.2006 

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…

icon Blog pro interní účely

9.6.2006 

Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů vyjadřování osobních názorů v on-line světě. Dokáží udělat z běžných uživatelů Internetu spisovatele, poskytují jednoduché médium.…

icon Integrovaná komunikace zatím spíše teorií

8.6.2006 

Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové komunikace. Vychází z představy, že firma bude úspěšnější, pokud dokáže integrovat své komunikační nástroje (reklama, přímý…

Kam směřuje e-learning?

8.6.2006 

Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…

Článek v rámci předplatného Nepropustíš

8.6.2006 

Firmy propouštějí zaměstnance odnepaměti. Nikdy to není příjemné, ale firmy většinou věří, že nemají jinou možnost, jak snížit výdaje zejména v období ekonomických poklesů. Mají vůbec jinou šanci?…

icon Jak neřídit IT odborníky

7.6.2006 

IT dnes tvoří klíčovou součást organizací. Je proto důležité umět se správně starat o IT zaměstnance, kteří jsou v mnoha směrech specifičtí. Vžil se pro ně anglický pojem geek, který označuje osoby s…

Článek v rámci předplatného icon Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu

7.6.2006 

Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo prodejní prostředí. Při budování kontaktů nic neprodáváte, jen se seznamujete, mluvíte s lidmi o jejich podnikání, jste…

Výpis 91669180 z celkem 11105