Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Amazon žije

10.7.2006 

Jeff Bezos a jeho internetový obchod s knihami Amazon.com se stal synonymem úspěšného on-line obchodování. Nejprve pracoval jako viceprezident investiční společnosti D. E. Shaw & Company, z níž…

Článek v rámci předplatného HR trendy následujícího desetiletí

10.7.2006 

Rostoucí náklady na zdravotní péči a využívání outsourcingu představují podle HR odborníků dva nejsilnější trendy pro následujících deset let. Ukázal to výzkum více než 1 200 členů mezinárodní…

Článek v rámci předplatného icon 12 důvodů pro marketingové pohlednice

7.7.2006 

Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj prodeje. Článek shrnuje 12 důvodů, proč právě pohlednice zahrnout do marketingového plánu.-…

icon Manažerský šálek kávy

7.7.2006 

Ač to na první pohled nevypadá, šálek kávy může být velice účinným manažerským nástrojem. Jednoduché pozvání někoho na kávu vám dává příležitost společně posedět, naslouchat a učit se. Taková…

icon Hodnota on-line reklamy posiluje

4.7.2006 

Zastoupení on-line reklamy v integrovaných marketingových kampaních v posledních letech stoupá. Zatímco v roce 2003 ji za klíčovou součást považovala jen tři procenta marketérů, dnes je to již deset…

Pokecáme v kuchyňce

4.7.2006 

Může klábosení zaměstnanců u automatu na vodu přinést firmě větší produktivitu, nebo je tomu právě naopak? Zatímco mnoho zaměstnanců se domnívá, že ano, manažeři většinou nesouhlasí. Zjistil to…

Obědvej a uč se

4.7.2006 

Každý den se zdá, že není dostatek času na všechno, co bychom potřebovali udělat. Firmy například neuvolňují své lidi na školení, protože je příliš mnoho práce. Na druhou stranu si však uvědomují, že…

Článek v rámci předplatného icon Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky

3.7.2006 

Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky může v blízké budoucnosti omezit několik překážek. Základním omezením bude konsolidace celého odvětví péče o zákazníky, která…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit účast na semináři

3.7.2006 

Firmy pořádají a propagují odborné semináře. Odborníci tráví dlouhé dny kvalitní přípravou na přednášky. Často se však zapomíná na správnou organizaci účastníků. I vysoce profesionálním prezentérům se…

Starší zaměstnanci nejsou odpověď

30.6.2006 

Ve Velké Británii má od října začít platit nový zákon proti diskriminaci na základě věku, jehož cílem je vyváženost zastoupení věkových skupin na pracovištích. Snaží se zejména ochránit starší…

Článek v rámci předplatného Benefity nejen na Slovensku

30.6.2006 

Zaměstnanecké výhody odhalují, na čem dané firmě záleží, kam směřuje a co očekává. Pokud například nabízí penzijní nebo životní pojistné, má zájem na posílení jistoty zaměstnanců a chce si je udržet…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

30.6.2006 

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over internet protocol (VoIP). Slyšeli už vše potřebné o výhodách středisek s více pracovišti a pružnosti VoIP…

Článek v rámci předplatného icon Internetové nakupování v Česku

29.6.2006 

V květnu 2006 proběhl aktuální výzkum Zpráva o českém internetu , který od roku 2000 pravidelně několikrát ročně pořádá agentura Factum Invenio . Ukázal, že stoupá počet internetových zákazníků.…

Článek v rámci předplatného Bdělé snění špatné není

28.6.2006 

Bdělé snění se obecně vnímá jako ztráta času. Má však i své pozitivní stránky. Když někdo sní přes den, rozhodně to neznamená, že je povaleč. Na bdělé snění se nahlíží negativně, protože představuje…

icon Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

28.6.2006 

Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a zákaznický servis, právě zveřejnila výsledky svého výzkumu zaměstnanců call center pracujících doma. Výzkum vycházel z…

Výpis 91369150 z celkem 11105