Kam směřuje televizní reklama?
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom hraje i narůstající neutralita a rozdrobování médií, větší počet netelevizních alternativ. Článek se…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom hraje i narůstající neutralita a rozdrobování médií, větší počet netelevizních alternativ. Článek se…
Vůdcovství je obchodní koncept, o kterém se asi nejčastěji hovoří. Na druhou stranu je však téměř nikdo nechápe. Je to způsob, jak udělat určitou práci a pomoci druhým dosáhnout jejich potenciálu.…
Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…
Vedoucí pracovníci se hodně naučí z příležitostí, které jim zkříží cestu při výkonu práce v průběhu krizí nebo výrazných změn. Stejně silné možnosti rozvoje však lze najít i v každodenním kontextu…
Často slyšíme věty typu: To je dobrý spíkr. Když vyplňujeme dotazníky s hodnocením přednášejících, často zaškrtáváme nejvíce bodů. Jindy však nemůžeme označit mluvčí za výborné. Článek se zaměřuje na…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým známým. Článek shrnuje deset…
Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách spočívá v budování kvalitního mailing listu. Je to také cesta k udržení dosavadních zákazníků. Dříve, než však někoho do svého…
Projekt E-commerce v ČR 2005 , realizovaný společností Gfk Praha ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci a Asociací direkt marketingu a zásilkového obchodu , přiblížil stav českého…
Pokud pravidelně pořádáte prezentace, jste pravděpodobně známí jako dobří spíkři. I přesto se však můžete ještě zdokonalit a postoupit mezi spíkry výborné. Článek se zaměřuje na dvě stěžejní oblasti,…
V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a marketing a začala se věnovat zcela jiným oborům. V mnoha případech zažili tito lidé vyhoření, internetový marketing už je…
Chvění v žaludku, červenání, pocení rukou i celého těla, bušení srdce, roztřesený hlas. To všechno jsou projevy napětí, které nás postihuje před závažným vystoupením, zkouškou nebo jinou důležitou…
Lidé se v práci učí každý den. Aby se však ujistili, že se budou učit to, co opravdu potřebují, měli by mít vlastní rozvojový plán. Nejprve by si měl každý položit otázku, jaké dovednosti a chování…
Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je odpovědí na všechna její tajná přání. Spoléhat na nové technologie je velmi lákavé. Dnes můžeme zasáhnout očekávané publikum na…
Manažeři se často účastní společenských akcí se svými zaměstnanci i nařízenými. Při takových příležitostech je třeba dodržovat určité komunikační chování, aby tyto akce mohly podpořit morálku…
Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a e-tamto. Někdy to až vypadá, že někteří se domnívají, že umístěním písmene e před jakékoli slovo budou v digitálním věku…