Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon 7 tipů pro malé firmy

16.12.2005 

Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v malých firmách.- Nedělejte reklamu jako velké firmy. Velké firmy usilují o zapamatování svého jména a budoucí odbyt. Malé…

icon Než přijdou svátky

16.12.2005 

Možná se vám v posledních dnech zdá, že všichni okolo jsou již pohlceni Vánocemi, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění. Připadáte si, jako byste byli jediní, kdo ještě pracuje. Článek přináší…

Článek v rámci předplatného Lidské zdroje jsou stále globálnější

15.12.2005 

Světová federace asociací personálního řízení (WFPMA) vypracovala spolu se společností PricewaterhouseCoopeers studii zaměřenou na výzvy, kterým v současné době čelí odborníci na lidské zdroje.…

Článek v rámci předplatného Novinky v zaměstnávání osob se zdravotním pojištěním

15.12.2005 

V lednu a v únoru 2006 budou zaměstnavatelé poprvé zjišťovat, zda splnili v uplynulém roce své povinnosti vůči osobám se zdravotním postižením (ZP) podle nového zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.…

Jak na negativní zaměstnance

15.12.2005 

Někteří lidé srší negativitou. Nemají rádi svou práci nebo zaměstnavatele. Všichni jejich šéfové jsou a vždy i byli špatní a zacházeli s nimi nespravedlivě. Téměř v každé organizaci je někdo takový.…

icon Konkurence nevylučuje spolupráci

14.12.2005 

Silná konkurence mezi firmami na poli zákazníků, talentů a kapitálu do určité míry svědčí. Zároveň však může být i škodlivá, když firmy bojují o věci, které mají malou hodnotu pro zákazníky nebo nízký…

icon VoIP v Česku

14.12.2005 

Telefonování přes internet (VoIP) je poměrně nová služba. V České republice ji momentálně využívají pouze 2 procenta obyvatel, další 3 procenta o ní uvažují. Jedná se zejména o mladší lidi s vyšším…

Článek v rámci předplatného icon Trénujte váš web jako atleta

14.12.2005 

Pochopení zákaznického chování při používání vašich i konkurenčních webových stránek vám umožní pochopit, co zákazníci dělají v on-line prostoru a také, proč to dělají. Uvidíte pak, jaký obsah a…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelská značka - vaše jedinečné já

13.12.2005 

Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšete plánování on-line kampaní

13.12.2005 

Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste uvítali zlepšení. Článek přináší pět tipů, jak znovu získat nadšení z on-line marketingových kampaní.- Častější optimalizace.…

Kdopak to mluví?

13.12.2005 

Lidé, kteří neustále mluví, obklopují v práci mnohé z nás. Zdá se, že nemají žádný pojem o čase, když nás vždy vyzývají k hovoru jen na minutku. Většina z nás se k nim chce chovat zdvořile, ale…

Článek v rámci předplatného Pozor na firemní oslavě

13.12.2005 

Firemní vánoční oslava je spíše pracovní záležitost, než klasický večírek. Podle toho byste se také měli chovat, pokud vám záleží na kariéře. Mnoha zaměstnancům se již stalo, že se opili, vynadali…

icon Manažerská rétorika

12.12.2005 

Zvládnutí zásad komunikace je nezbytnou součástí manažerské práce. V USA nebo Británii je proto běžnou součástí manažerského vzdělávání rétorika. U nás to tak běžné stále není. Mnozí manažeři se…

icon Každodenní vůdcovský chléb: motivy, prostředky a příležitosti

12.12.2005 

Přestaňte myslet na strategické výhody a naučte se milovat každodenní interakce se zaměstnanci. Čtenáři manažerské literatury se neustále zabývají hledáním podstaty vůdcovství, stanovováním vizí a…

icon Kritické vůdcovské dovednosti - 2. část

12.12.2005 

Vůdcům by nemělo chybět osm základních dovedností. Tyto dovednosti určilo americké Centrum pro kreativní vůdcovství (CCL) na základě výzkumu, jehož se účastnilo 36 000 vedoucích pracovníků. Druhá část…

Výpis 95269540 z celkem 11105