Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Dělej to, co říkáš

21.4.2005 

Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…

Špatně vybraného zaměstnance nevyškolíte

20.4.2005 

Uchazeči o zaměstnání se v rámci pohovorů stále častěji dotazují, jaké možnosti vzdělávání jim firmy mohou nabídnout. Firmy by se proto měly smířit s tím, že v dnešní době již zdaleka vždy neuspějí s…

Zaostřeno na řízení talentů

20.4.2005 

Hledání, rozvíjení a přijímání nejlepších talentů je prioritou stále většího počtu firem. Dokládá to zpráva mezinárodní výzkumné organizace The Conference Board. Upozorňuje také na to, že talent musí…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické středisko, které funguje

20.4.2005 

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická střediska přinesla větší ztrátu…

Od školení k učení

20.4.2005 

Nedávno zveřejněný výzkum britských zaměstnavatelů odhalil, že vedoucí organizace řeší problém chybějících dovedností zaměstnanců budováním kultury, v níž manažeři poskytují zaměstnancům možnost učit…

Konflikt nemusí vždy být destruktivní

20.4.2005 

Konflikty ve firmách vznikají z nejrůznějších důvodů od rozdílných pohledů na obchod a strategii až po osobní neshody v interpersonálních vztazích. Důležité je však uvědomit si, že dobře řízený…

Článek v rámci předplatného icon Konec nekalým obchodním praktikám

19.4.2005 

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou by měly členské státy převést do svého práva během následujících dvou let. Pouze země, které již uplatňují přísnější…

icon Hledá se finanční ředitel Zn.: vzdělání nebo inteligence

19.4.2005 

V otázce přijímání finančních manažerů diskutují odborníci o tom, zda je lepší zárukou kvality prestižní vzdělání uchazečů nebo prostá inteligence. Shodují se však na tom, že nejdůležitější je nadšení…

icon Jak zvládáte konflikty?

19.4.2005 

Každý člověk nějak reaguje na konflikty, přirozené reakce však nebývají ideální. Uvědoměním vlastního chování v konfliktních situacích můžete zjistit a také ovlivnit, jakým dílem přispíváte ke…

icon I obchod prochází žaludkem

19.4.2005 

Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po tisíciletí. Brát klienty na snídaně, obědy či večeře se ukázalo jako efektivní způsob budování vzájemného vztahu, uzavírání…

Sedm kroků k inteligentní organizaci

18.4.2005 

Politicky inteligentní vůdce ví, že lidé mohou příliš politikařit a ztrácet tak integritu s firemní kulturou nebo se chovat nedostatečně politicky a přicházet tím o organizační vliv. Článek uvádí sedm…

Hlavně nenápadně

18.4.2005 

Britští zaměstnanci vedou světový žebříček kancelářského ulejvání. Dokáží úspěšně využívat moderní kancelářské technologie k tomu, aby se mohli věnovat něčemu jinému než práci a přitom stále vypadat…

Z nejlepšího kamaráda nejhorší šéf?

18.4.2005 

Přátelské vztahy na pracovišti procházejí různými zkouškami. Jedna z nejtěžších je přitom ta, kdy se z kolegy kamaráda stane šéf. I šéf však může podle odborníků zůstat přítelem. Hned na začátku je…

Článek v rámci předplatného icon Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

18.4.2005 

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se zákazníky. Zákaznická střediska jsou v řadě případů prvním místem kontaktů se zákazníky a tudíž i výhodnou pozicí pro…

Jak učit strategickému myšlení

18.4.2005 

Schopnost strategického přemýšlení patří do základního vybavení úspěšných byznysmenů. Ovlivňuje současnou produktivitu i budoucnost firem. Vyučovat ji však není jednoduché, protože neexistuje jen…

Výpis 1014110155 z celkem 11105