Dělej to, co říkáš
Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Často se stává, že firemní vůdcové a manažeři mluví o tom, že chtějí dosáhnout změn a neustálého zlepšování, ale jejich jednání se s těmito sliby neshoduje. Zaměstnanci pak v jejich slova ztrácejí…
Uchazeči o zaměstnání se v rámci pohovorů stále častěji dotazují, jaké možnosti vzdělávání jim firmy mohou nabídnout. Firmy by se proto měly smířit s tím, že v dnešní době již zdaleka vždy neuspějí s…
Hledání, rozvíjení a přijímání nejlepších talentů je prioritou stále většího počtu firem. Dokládá to zpráva mezinárodní výzkumné organizace The Conference Board. Upozorňuje také na to, že talent musí…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická střediska přinesla větší ztrátu…
Nedávno zveřejněný výzkum britských zaměstnavatelů odhalil, že vedoucí organizace řeší problém chybějících dovedností zaměstnanců budováním kultury, v níž manažeři poskytují zaměstnancům možnost učit…
Konflikty ve firmách vznikají z nejrůznějších důvodů od rozdílných pohledů na obchod a strategii až po osobní neshody v interpersonálních vztazích. Důležité je však uvědomit si, že dobře řízený…
Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou by měly členské státy převést do svého práva během následujících dvou let. Pouze země, které již uplatňují přísnější…
V otázce přijímání finančních manažerů diskutují odborníci o tom, zda je lepší zárukou kvality prestižní vzdělání uchazečů nebo prostá inteligence. Shodují se však na tom, že nejdůležitější je nadšení…
Každý člověk nějak reaguje na konflikty, přirozené reakce však nebývají ideální. Uvědoměním vlastního chování v konfliktních situacích můžete zjistit a také ovlivnit, jakým dílem přispíváte ke…
Uzavírání obchodních vztahů při jídle je rituálem, který existuje již po tisíciletí. Brát klienty na snídaně, obědy či večeře se ukázalo jako efektivní způsob budování vzájemného vztahu, uzavírání…
Politicky inteligentní vůdce ví, že lidé mohou příliš politikařit a ztrácet tak integritu s firemní kulturou nebo se chovat nedostatečně politicky a přicházet tím o organizační vliv. Článek uvádí sedm…
Britští zaměstnanci vedou světový žebříček kancelářského ulejvání. Dokáží úspěšně využívat moderní kancelářské technologie k tomu, aby se mohli věnovat něčemu jinému než práci a přitom stále vypadat…
Přátelské vztahy na pracovišti procházejí různými zkouškami. Jedna z nejtěžších je přitom ta, kdy se z kolegy kamaráda stane šéf. I šéf však může podle odborníků zůstat přítelem. Hned na začátku je…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se zákazníky. Zákaznická střediska jsou v řadě případů prvním místem kontaktů se zákazníky a tudíž i výhodnou pozicí pro…
Schopnost strategického přemýšlení patří do základního vybavení úspěšných byznysmenů. Ovlivňuje současnou produktivitu i budoucnost firem. Vyučovat ji však není jednoduché, protože neexistuje jen…