Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného 33 mýtů o zaměstnancích

12.4.2005 

Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…

icon Call centra a optimalizace pracovních sil

11.4.2005 

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala spolehlivě zajistit veškeré interakce se zákazníky. Studie Workforce Optimization 2005 nezávislé…

Článek v rámci předplatného icon Desatero skutečného vůdcovství

11.4.2005 

Vůdcové, ať již sedí v Oválné pracovně nebo přízemní recepci, by měli prokazovat a rozvíjet několik zásadních dovedností. Jedině pak budou lidé v jejich okolí schopni vnímat, že se jsou přítomni…

icon Šest věcí, které byste měli vědět o ochraně manažerů

11.4.2005 

Mnoho firem pouze hovoří o tom, že zaměstnanci jsou jejich nejdůležitější součástí, bezpečnosti zaměstnanců však již nevěnují větší pozornost. Zejména manažeři jsou přitom vystaveni řadě hrozeb, ať…

icon Tajná pravidla golfu

11.4.2005 

Golf tvoří významnou součást obchodního života stejně tak jako valné hromady, výroční zprávy nebo společenské události. Jestliže se manažer chce stát hráčem golfu, měl by dobře znát pravidla hry…

Trochu života!

8.4.2005 

Zaměstnanci starší 55 let daleko častěji uvádějí, že je jejich zaměstnání dokáže inspirovat k nejlepším výkonům než jejich mladší kolegové ve věku od 18 do 34 let. K tomuto závěru dospěl alespoň…

Chcete mi tím sdělit něco konkrétního?

8.4.2005 

Každý se na pracovišti někdy dostane do situace, kdy s ním druzí jednají nepříjemně nebo dokonce nepřátelsky. Existuje mnoho lidí, kteří jsou dokonce mistry v manipulování s ostatními. Při vzájemných…

E-learningem k větší konkurenceschopnosti

8.4.2005 

Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…

Jak řídit virtuální tým

8.4.2005 

I ti nejzkušenější manažeři mohou mít problémy s řízením virtuálních týmů. U týmů složených ze zaměstnanců pracujících mimo firmu totiž brzy zjišťují, že osvědčené postupy nefungují. Často mají pocit,…

Článek v rámci předplatného icon Desatero zákaznického servisu

7.4.2005 

Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy nemohly existovat. Spokojení zákazníci navíc mohou přivést své přátele a společníky. Článek popisuje deset pravidel úspěšného…

icon Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

7.4.2005 

Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového programu, ať je jakkoli legitimní. Článek upozorňuje na tři zásadní mylné představy o doručitelnosti reklamního e-mailu, které je…

icon Kudy vede cesta nahoru

7.4.2005 

Aktuální studie Harvard Business School porovnala vedoucí pracovníky firem z prestižního seznamu Fortune 100 z roku 1980 s jejich protějšky z roku 2001, přičemž odhalila změny v tom, jak mladí lidé…

icon Rodinná firma je především rodina

7.4.2005 

Řada rodinných firem nepřežije odchod svého zakladatele z důvodu příbuzenských rozepří. Důležité je uvědomit si, že rodinná firma stojí vždy na dvojím kapitálu lidském a finančním. Lidským kapitálem…

Stáří má zelenou

6.4.2005 

Starší zaměstnanci, doposud považovaní za příliš nákladné a technicky nezdatné, nacházejí pomalu ale jistě u zaměstnavatelů podporu. Alespoň ve Spojených státech začínají zaměstnavatelé cíleně…

HR outsourcing krok po kroku

6.4.2005 

Mark Hodges, p rezident americké společnosti Equa Terra poskytující konzultantské služby v oblasti outsourcingu, rozdělil proces outsourcování lidských zdrojů do deseti zásadních kroků. Čtyři poslední…

Výpis 1017110185 z celkem 11105