33 mýtů o zaměstnancích
Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala spolehlivě zajistit veškeré interakce se zákazníky. Studie Workforce Optimization 2005 nezávislé…
Vůdcové, ať již sedí v Oválné pracovně nebo přízemní recepci, by měli prokazovat a rozvíjet několik zásadních dovedností. Jedině pak budou lidé v jejich okolí schopni vnímat, že se jsou přítomni…
Mnoho firem pouze hovoří o tom, že zaměstnanci jsou jejich nejdůležitější součástí, bezpečnosti zaměstnanců však již nevěnují větší pozornost. Zejména manažeři jsou přitom vystaveni řadě hrozeb, ať…
Golf tvoří významnou součást obchodního života stejně tak jako valné hromady, výroční zprávy nebo společenské události. Jestliže se manažer chce stát hráčem golfu, měl by dobře znát pravidla hry…
Zaměstnanci starší 55 let daleko častěji uvádějí, že je jejich zaměstnání dokáže inspirovat k nejlepším výkonům než jejich mladší kolegové ve věku od 18 do 34 let. K tomuto závěru dospěl alespoň…
Každý se na pracovišti někdy dostane do situace, kdy s ním druzí jednají nepříjemně nebo dokonce nepřátelsky. Existuje mnoho lidí, kteří jsou dokonce mistry v manipulování s ostatními. Při vzájemných…
Nízké náklady na elektronické vzdělávání pomáhají odstraňovat překážky na cestě ke konkurenčním výhodám. E-learning navíc umožňuje zdokonalování znalostí a dovedností stejně dobře u vysokých manažerů…
I ti nejzkušenější manažeři mohou mít problémy s řízením virtuálních týmů. U týmů složených ze zaměstnanců pracujících mimo firmu totiž brzy zjišťují, že osvědčené postupy nefungují. Často mají pocit,…
Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy nemohly existovat. Spokojení zákazníci navíc mohou přivést své přátele a společníky. Článek popisuje deset pravidel úspěšného…
Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového programu, ať je jakkoli legitimní. Článek upozorňuje na tři zásadní mylné představy o doručitelnosti reklamního e-mailu, které je…
Aktuální studie Harvard Business School porovnala vedoucí pracovníky firem z prestižního seznamu Fortune 100 z roku 1980 s jejich protějšky z roku 2001, přičemž odhalila změny v tom, jak mladí lidé…
Řada rodinných firem nepřežije odchod svého zakladatele z důvodu příbuzenských rozepří. Důležité je uvědomit si, že rodinná firma stojí vždy na dvojím kapitálu lidském a finančním. Lidským kapitálem…
Starší zaměstnanci, doposud považovaní za příliš nákladné a technicky nezdatné, nacházejí pomalu ale jistě u zaměstnavatelů podporu. Alespoň ve Spojených státech začínají zaměstnavatelé cíleně…
Mark Hodges, p rezident americké společnosti Equa Terra poskytující konzultantské služby v oblasti outsourcingu, rozdělil proces outsourcování lidských zdrojů do deseti zásadních kroků. Čtyři poslední…