Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon E-komerce: Jde o důvěru

15.4.2005 

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a lidé si začínají uvědomovat, jak…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství odvážného vůdcovství

15.4.2005 

Odvážný vůdce považuje každou situaci nebo okolnost – ať již se jedná o úspěch nebo prohru, otevřené dveře nebo překážku – jednoduše za př&…

Článek v rámci předplatného icon E-mail od zákazníka - No a co?

15.4.2005 

Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein Associates se zaměřil na to, jak firmy v posledních čtyřech letech odpovídaly svým zákazníkům na e-maily. Výzkumu se zúčastnilo 38…

icon Čas jsou peníze

15.4.2005 

I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas, existují také další časové úseky, v nichž je třeba provádět nezávislá rozhodnutí. Konzultanti, právníci a další profesionálové…

Článek v rámci předplatného Vsaďte na jistotu profesionální certifikace

14.4.2005 

Už se vám podařilo přijmout na místo nového produktového manažera pana Hyda, jen aby se ukázalo, že je to vlastně doktor Jekyll? Nebo jste povýšili vysoce výkonnou administrativní pracovnici do pozice…

Článek v rámci předplatného icon Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

14.4.2005 

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů zákaznických středisek. Nové pracovní síly se sejdou ve velké učebně, kde každý usedne k počítači a je školen ve stejné chvíli, stejným…

Osm chyb při přijímání zaměstnaců

14.4.2005 

Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…

icon 13 cest za smyslem a úspěchem firmy

13.4.2005 

Tak jako všude jinde existuje i v případě firem více než jedna cesta, jejímž prostřednictvím se dá ubírat k úspěchu. Článek uvád&…

icon Mí manažeři mi rozumějí

13.4.2005 

Slyšeli jste už z úst svých zaměstnanců, že jste ti nejlepší šéfové, které kdy měli? Průměrný manažer zachází se všemi zaměstnanci stejně. Dobrý manažer však dokáže objevit individuální talenty…

icon Deset pilířů vůdcovství

13.4.2005 

Vůdcovství znamená jakýkoli vztah vzájemného vlivu, který přináší změny. Může jít o vztah učitele a studenta, rodiče a dítěte, politika a občana či zaměstnavatele a zaměstnance. Článek popisuje deset…

icon Obchodní e-mail má svá pravidla

13.4.2005 

Řada lidí si stále neuvědomuje, že obchodní elektronická pošta není puberťácká diskusní místnost. Nejeden manažer pak dostane obchodní e-mail, který je napsán způsobem, z něhož ani při nejlepší vůli…

Článek v rámci předplatného icon Pět základních marketingových chyb

13.4.2005 

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen spojit s potenciálními zákazníky, ale i přivést do obecného povědomí. Na druhé straně vás však mohou začátečnické chyby stát…

Článek v rámci předplatného icon Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

12.4.2005 

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti firma nabídne. Telefonická samoobsluha je například většinou firem vnímána jako výborný způsob snížení nákladů, řada zákazníků…

Článek v rámci předplatného Měříme vás, ne sebe

12.4.2005 

Výzkum společnosti Hewitt Associates odhalil v USA poněkud ironický trend v řízení lidských zdrojů. Zatímco většina firem využívá výkonnostní plány za účelem měření úspěchu svých zaměstnanců, jen málo…

Spát, snad i snít

12.4.2005 

Trpíte-li špatným spánkem, který pak ovlivňuje vaše schopnosti v práci i doma, nejste zdaleka sami. Výzkum americké National Sleep Foundation uvádí například, že polovina dospělých Američanů pociťuje…

Výpis 1015610170 z celkem 11105