Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Konkurence vrací úder

6.4.2005 

Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…

Čtyři tipy pro mentorování

6.4.2005 

Manažeři se často obracejí na oddělení vzdělávání s otázkami, jak si polepšit v kariéře, jak vést efektivnější porady nebo jak efektivněji řídit svůj tým. Na jejich otázky neexistuje žádná univerzální…

icon Deset nenákladných marketingových rad

6.4.2005 

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

icon Něco na tom jménu je

5.4.2005 

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…

icon Raději šest než deset

5.4.2005 

Mnozí manažeři usilují při výběru obchodníků o ty, kteří by na stupnici obchodních dovedností od nuly do deseti získali plných deset bodů. To je ale velká chyba. Aplikací Paretova principu (pravidla…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Článek v rámci předplatného Žena muže dohnat může

4.4.2005 

Britské Ministerstvo obchodu a průmyslu ustanovilo zvláštní komisi pro zaměstnávání žen, aby odhalila rozdíly v průměrné hodinové mzdě mužů a žen v celé zemi. Komise se bude scházet pravidelně každý…

Know-who, nebo know-how?

4.4.2005 

V poslední době je podle některých odborníků důležité nejenom to, co dokážeme, ale i to, koho známe. Dobré kontakty podstatně ulehčují život. Mnozí lidé však zejména v pracovní oblasti podceňují…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

4.4.2005 

Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…

Článek v rámci předplatného icon IT a zákaznická loajalita

1.4.2005 

Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na předvídatelnosti výkonnosti i služeb firmy, v čemž hrají zásadní roli informační technologie. Zákazník má v dnešní době možnost…

icon Učíme se pracovat s hlasem

1.4.2005 

Jestliže oči bývají nazývány okny do duše, lidský hlas by mohl být hudbou, která vychází z téhož místa. Hlas zastupuje lidskou osobnost v řadě situací, kdy nemůže být fyzicky přítomna. Stejně jako…

icon Controlling neštěká ani nekouše

1.4.2005 

Využívání controllingu je i v českých firmách stále běžnější. Firmy si však často neuvědomují, že s controllerem je třeba aktivně spolupracovat. Controller má na starosti podporu plánování a stanovení…

icon Pozor na odklady

1.4.2005 

Máte při pohledu na seznam svých úkolů pocit, že některé z nich znáte až příliš důvěrně? Neodložili jste je náhodou v minulých dnech či…

Výpis 1018610200 z celkem 11105