Konkurence vrací úder
Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Mnoho z nás zná hvězdné zaměstnance, kteří jsou ve své práci tak dobří, že se je konkurenční společnosti snaží odlákat do svých řad, kde jim nabízejí nové příležitosti a často i vyšší plat. V takovém…
Manažeři se často obracejí na oddělení vzdělávání s otázkami, jak si polepšit v kariéře, jak vést efektivnější porady nebo jak efektivněji řídit svůj tým. Na jejich otázky neexistuje žádná univerzální…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…
Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…
Mnozí manažeři usilují při výběru obchodníků o ty, kteří by na stupnici obchodních dovedností od nuly do deseti získali plných deset bodů. To je ale velká chyba. Aplikací Paretova principu (pravidla…
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…
Britské Ministerstvo obchodu a průmyslu ustanovilo zvláštní komisi pro zaměstnávání žen, aby odhalila rozdíly v průměrné hodinové mzdě mužů a žen v celé zemi. Komise se bude scházet pravidelně každý…
V poslední době je podle některých odborníků důležité nejenom to, co dokážeme, ale i to, koho známe. Dobré kontakty podstatně ulehčují život. Mnozí lidé však zejména v pracovní oblasti podceňují…
Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…
Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…
Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na předvídatelnosti výkonnosti i služeb firmy, v čemž hrají zásadní roli informační technologie. Zákazník má v dnešní době možnost…
Jestliže oči bývají nazývány okny do duše, lidský hlas by mohl být hudbou, která vychází z téhož místa. Hlas zastupuje lidskou osobnost v řadě situací, kdy nemůže být fyzicky přítomna. Stejně jako…
Využívání controllingu je i v českých firmách stále běžnější. Firmy si však často neuvědomují, že s controllerem je třeba aktivně spolupracovat. Controller má na starosti podporu plánování a stanovení…
Máte při pohledu na seznam svých úkolů pocit, že některé z nich znáte až příliš důvěrně? Neodložili jste je náhodou v minulých dnech či…