Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Priorita číslo jedna - e-mail

25.6.2004 

E-mail se rychle stal zdrojem životní síly obchodních společností. Nabízí se proto otázka, co by se stalo, kdyby se jeho přísun zastavil. Loňská studie společnosti **Dynamic Markets**, které se…

Článek v rámci předplatného icon Jestli to nebude láska

24.6.2004 

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je loajalita, ale pouze nejnižší cena a nejrychlejší způsob jak ji využít. Skutečnost je taková, že zákazníci se mění spolu s tím,…

Kdo to ví, odpoví

24.6.2004 

Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…

Česká a francouzská mateřská

24.6.2004 

Jak dlouho je normální být s dítětem doma v České republice a ve Francii? Tuto otázku si klade článek Hany Šlechtové z Katedry sociologie Masarykovy univerzity v Brně, který zveřejnil magazín Gender,…

Článek v rámci předplatného Marketing především

24.6.2004 

S nedostatkem kvalifikovaných uchazečů o zaměstnání vzrůstá potřeba strategicky plánovat a cíleně marketingově zaměřovat nejvhodnější osoby. Firma se musí takové osobě prodat, nejprve ji však musí…

Jak se platí v Evropě

24.6.2004 

Federace evropských zaměstnavatelů (FedEE) uveřejnila studii s názvem Pay in Europe 2004, která pokrývá 46 zemí a určuje průměrné mzdy pro 30 pracovních pozic ve společnostech tří velikostí k 1. únoru…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se platí marketing?

23.6.2004 

Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou zvyšování výnosů pomocí inovativních produktů a marketingu. Jedná se o to, kolik mají klienti platit…

icon Aby tým správně fungoval

23.6.2004 

Způsob, jímž pracovní týmy řeší problémy může vytvářet nepořádek. Nejčastěji se jedná o situace, kdy členové týmů sedí na poradách v době, kdy by měli pracovat, věnují se dlouhodobé přípravě…

icon 8 rad, jak se neupracovat

23.6.2004 

Pro žádného podnikatele není dobré, stane-li se na šedesát hodin týdně otrokem práce ve vlastní firmě. I když to nemusí být na první pohled patrné, i v menších firmách existují efektivní cesty k tomu,…

icon Manažerský poločas (rozpadu)

22.6.2004 

V řadě sportů mají hráči uprostřed hry přestávku, aby znovu načerpali energii, ale také zhodnotili výkony v první polovině a zvolili nejvhodnější strategii pro druhou. Totéž by se mělo odehrávat i v…

icon Dnes ne, mami, mám kancelář zavalenou papíry

22.6.2004 

Ideál kanceláře bez zbytečného papírování je daleko od svého uskutečnění. Shodla se na tom alespoň tisícovka amerických účastníků průzkumu společnosti Logitech. Největší nepořádek v kancelářích…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník jako zákaznice

22.6.2004 

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky hraje výraznou roli pohlaví. Upozornil na to aktuální výzkum společnosti Amdocs, jehož se zúčastnilo tisíc respondentů, aby…

Článek v rámci předplatného icon Česká firma a internetová kampaň

22.6.2004 

Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie společnosti Digimark s názvem Služby a využití internetu v českých firmách z únoru letošního roku. Nejčastěji se s míněním…

icon Dvakrát měř, jednou rozhoduj

22.6.2004 

Zapomeňte na představu, že efektivní manažer musí mít především charisma. Efektivní manažer nemusí být charismatickým lídrem tak, jak se o tom v současné době stále hovoří. Může mít různou osobnost,…

Výpis 1092110935 z celkem 11105