Zákazníkocentrismus
Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…
Mezi nejvyužívanější obchodní modely v současné době patří outsourcing. Zasahuje již významně i oblast řízení lidských zdrojů. V zásadě existují dva druhy outsourcingových vztahů funkční a…
V každém byznysu jednoho dne dojde na propouštění. Je to stresující proces nejen pro zaměstnance, ale i zaměstnavatele. Způsob, jímž bude propuštění jednoho ze zaměstnanců realizováno může zanechat…
Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se dotýkají i marketingové komunikace. Článek upozorňuje na některé problémy, jimž je třeba věnovat pozornost, a popisuje také…
Pokud se manželé rozhodnou společně podnikat, měli by využít týmovou spolupráci a dosahování kompromisů, kterému se v dosavadním životě naučili. Ve společném obchodě by měli chápat a oceňovat vzájemné…
V současné době se stále prohlubuje důraz kladený na komunikaci v obchodní oblasti. Přes všechny technologické výdobytky stále vede kontakt tváří v tvář a stoupá frekvence dojíždění na obchodní…
Schopnost vybudovat dobrý vztah s klientem začíná u řízení rozdílu mezi tím, jak vnímá věci manažer (kouč apod.) a jak je vnímá naopak jeho klient. Článek popisuje proces, jak k těmto rozdílům…
Práce hraje v životě českých žen velice významnou roli a jejich ekonomická aktivita je zároveň nutnou podmínkou udržení životní úrovně většiny českých rodin. I přesto však na českém trhu práce stále…
Odpoledne teprve začíná a vy byste v práci nejraději ulehli k spánku. Pokud pociťujete takový úbytek energie, rozhodně nejste sami. Lepší než vařit si další a další hrnky kávy je ale jednoduché…
U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým pochybením, která bývají velice nákladná a pro firmy mohou mít destruktivní následky. Nejčastější omyly shrnuje článek v…
Každý z nás se někdy dostane do stresové situace. Musí pracovat pod velkým tlakem a taková příležitost může navíc znamenat zásadní moment pro další kariéru. Problém však spočívá v tom, že nelze…
V kurzech manažerského rozvoje se učíme, že když budeme následovat svou vášeň, hledat svůj střed zájmu a užívat si přitom zábavy, dosáhneme úspěchu. Řada manažerů, konzultantů nebo firem je však tímto…
Většina lidí může výrazným způsobem zlepšit své obchodní prezentace, pokud se bude soustředit na odstranění špatných návyků a zdokonalení prezentačních dovedností, namísto hledání nových. Článek…
Někteří z nás se domnívali, že našli e-mailovou nirvánu, kde se nemusejí obávat počítačových virů ani nevyžádané pošty. Začali proto rozesílat textové i obrázkové e-maily z mobilních telefonů (…
Reklamy dnes nalezneme všude, od médií a dopravních prostředků až po záchodky v barech. Spotřebitelé si začínají říkat, že čeho je moc, toho je příliš a marketingové pracovníky tak přepadají obavy,…