Co dělat, když nemáte energii?
Pracovní stres zažívá čas od času každý, mnozí z nás dokonce dnes a denně. Většinou proti stresu bojujeme tím, že se snažíme analyzovat příčiny svých problémů a řešit je. To je samo o sobě také…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Pracovní stres zažívá čas od času každý, mnozí z nás dokonce dnes a denně. Většinou proti stresu bojujeme tím, že se snažíme analyzovat příčiny svých problémů a řešit je. To je samo o sobě také…
Ať už jste v roli lídra nebo se do ní teprve chystáte, měli byste znát a připomínat si několik tvrdých pravd o leadershipu. Upozornil na to server TLNT.com. Jaké to jsou? 1. Není to nic jednoduchého…
Práce v HR vyžaduje umění zvládat složité rozhovory se zaměstnanci. Patří sem situace, jako je propouštění nebo i zdánlivě úsměvné záležitosti jako tělesný pach zaměstnanců, který obtěžuje jejich…
Jak se pozná hloupý lídr? Je to ten s velkým egem, který ani nepotřebuje žádné následovníky, protože je sám skálopevně přesvědčen o své výjimečnosti. Kromě toho disponuje ještě dalšími hloupými…
Náhlý odchod klíčového člena týmu bývá pro manažera často šokem. Nejde přitom jen o dopad této skutečnosti na výkonnost týmu a celé firmy, ale i o vlastní pocit zmatení z toho, že nezachytil žádné…
Znáte někoho, kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas? Takových lidí mnoho není. Ještě horší pak je skutečnost, že existuje mnoho mylných představ o tom, co řízení času vůbec zahrnuje a jak…
Neproduktivní lidé mají výmluvu na všechno. Pokud se chcete přesvědčit, zda máte někoho takového ve svém týmu nebo zda se sami nechováte stejně, přečtěte si následující typické výroky…
Exekutivní (executive) koučink je koučink zaměřený na vysoké manažery, kterým pomáhá ujasnit si jejich cíle, překonávat překážky a dosahovat vyšší výkonnosti. Manažer spolu s koučem získává širší…
Když se píše nebo mluví o stresu, většinou je to v souvislosti s jeho negativními dopady na náš život nebo způsoby, jak jej překonat či alespoň omezit. Zkusme se proto nyní podívat na stres z druhé…
Problémem mnoha jednání je přílišné množství času, které věnujeme nedůležitým záležitostem. Na vině jsou většinou emoce, které zastíní naše logické uvažování, když nám protistrana předloží něco, co…
Jsou videopohovory pro firmy spíše přínosné, nebo naopak ještě ztěžují již tak náročný proces náboru zaměstnanců? Tuto otázku si nedávno položil pracovní portál Careerbuilder.com. V následném průzkumu…
Všichni známe ty situace, kdy se nemůžeme donutit udělat nějaký úkol, který se nám zdá příliš velký a složitý nebo nudný. To se občas stane každému. Pokud se však z odkládání úkolů stává zvyk, je to…
HR je zbytečné. Propusťme celé oddělení HR a nic se nestane. Typickým pracovníkem HR je obtloustlá žena ve středním věku, která má ráda drby. Na tyto a další stereotypy v hodnocení personalistů…
Kritické myšlení je schopnost analyzovat věci z různých pohledů a dosahovat díky tomu větších úspěchů v práci i v soukromí. Chcete-li umět kriticky uvažovat, začněte tím, že budete přijímat zprávy z…
Čím se liší úspěšní lidé od neúspěšných? Zejména tím, že se umějí poučit z chyb a neopakují to, co jednou udělali špatně. To je závěr výzkumu amerického klinického psychologa a poradce v oblasti…