Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the…
V minulém díle jsme hovořili o důvěře, o jejím vlivu na výkonnost firem a…
Jakákoli měřítka mají smysl jen tehdy, pokud měří podstatné věci. V HR to…
Jako firma v konkurenčním prostředí chcete mít jistě určitý náskok, výhodu.…
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl…
Zatímco společnosti Yahoo nebo Hewlett Packard stahují tisíce svých…
Blíží se konec roku a s ním i tradiční otázka, co dát letos zaměstnancům…
Strach je spolehlivý zabiják firemní kultury. Zpomaluje chod firmy tím, že…
Ředitelka významné české společnosti až donedávna vítala nové zaměstnance…
Co odpovíte, když se vás někdo zeptá, čím je skvělá vaše firemní kultura?…
Minulý díl nás poučil o legislativních opatřeních zakládání firemního…
Pouze 13 % zaměstnanců na světě je tzv. angažovaných neboli psychologicky…
Založit si rodinu je jedna věc, avšak zvládat péči o dítě a chodit zároveň…