Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména je třeba nepřestat komunikovat. Zaměstnanci potřebují znát co…
Ministerstvo práce a sociálních věcí informuje, že některá média nepřesně…
Manažeři mohou dosáhnout zvýšené spokojenosti svých zaměstnanců až o 15 %…
Řízení zaměstnanců v období ekonomické krize má své specifické výzvy. Je…
Pro odlehčení současných náročných dní provedl server CareerBuilder.com…
Toužíte-li po větší spokojenosti v zaměstnání, není hned třeba dávat…
Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí…
Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž…
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek…
Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby…
Dobrá firemní kultura by měla zaměstnancům pomáhat s budováním dlouhodobé,…
Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i…