Nedostatek času patří mezi nejčastější problémy vedoucích pracovníků. Přesto se řada z nich vyhýbá delegování. Článek proto upozorňuje na nebezpečí spojená s…
Konflikty jsou součástí pracovišť, není však možné čekat, že se zázračně…
Tzv. transformační vůdcové jsou podle aktuálních výzkumů pozitivnější a…
Nálada hraje důležitou roli v osobním i pracovním životě člověka. Výsledky,…
V těžkých dobách vidí zaměstnanci hrozbu ve všech projevech chování svých…
Schopnost efektivně komunikovat je zásadní v každé profesi, řadě lidí však…
V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury.…
Ekonomická recese zvyšuje tlak na zaměstnance. Mnozí se vyhnuli propuštění,…
Řada manažerů se vyhýbá poskytování zpětné vazby zaměstnancům, i když…
S objevujícími se pozitivními signály o vývoji ekonomiky nastává doba, kdy…
Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní…
Komunikace na pracovištích často probíhá e-mailem. Lidé však do e-mailů…
Zamysleli jste se někdy nad tím, kolik času v zaměstnání věnujete řešení…