V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský potenciál, který však málokdy…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…
Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém byznysu. Tohle je…