6 náborových tipů pro manažery
Jestliže manažeři chtějí ve svých týmech ty správné lidi, nemohou se spoléhat jen na náboráře, že jim je seženou. Zásadní je spolupráce s náboráři a pochopení efektivních náborových technik.…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Jestliže manažeři chtějí ve svých týmech ty správné lidi, nemohou se spoléhat jen na náboráře, že jim je seženou. Zásadní je spolupráce s náboráři a pochopení efektivních náborových technik.…
Většina náborářů nemluví s nejlepšími kandidáty na trhu, ale pouze s těmi, kteří jsou ochotni reagovat na jejich nabídky. Nedávají zkrátka těm nejlepším důvod k zájmu o spolupráci nedokáží je oslovit…
Úspěšné organizace dokáží rozpoznat zaměstnance s vysokým potenciálem, kteří umějí uvažovat inovativně a zároveň podnikatelsky. Pomáhají jim rozvíjet jejich talenty a posouvají je do vyšších funkcí.…
Všichni z vlastní zkušenosti víme, jak důležité jsou první týdny a měsíce v nové práci. Každý personalista by se proto měl ptát, jakou zkušenost mají noví zaměstnanci v jeho firmě. Pokud ještě nemáte…
Naše postavení v oboru je stále více udáváno tím, jak se prezentujeme na sociálních sítích. Zajímavý článek na toto téma publikoval nedávno na síti LinkedIn uznávaný britský odborník na firemní…
Doba, v níž se ekonomika vzpamatovává z recese, je příhodnou dobou pro posun HR směrem ke strategičtější roli ve firmách. Právě HR totiž hraje klíčovou roli v tom, jak se firmy dokáží vrátit k růstu…
Je pouštění hudby při práci přínosné, nebo naopak? Tato otázka pravděpodobně napadla každého a každý si na ni na svém pracovišti také jinak odpovídá. Jedni tvrdí, že se jim díky hudbě lépe uvažuje,…
Jaké elektronické nástroje vzdělávají zaměstnance společností ČEZ, Česká spořitelna, Coca-Cola nebo Vodafone? A slouží tyto nástroje pouze ke vzdělávání? Na tyto otázky se zaměřil letošní, v pořadí…
Na firemních intranetech se v poslední době stále častěji objevují interní sociální sítě, jejichž prostřednictvím mohou zaměstnanci efektivněji komunikovat a sdílet znalosti. Server HR Communication…
Profesionální pověst je to, podle čeho se lidé rozhodují, zda s vámi budou spolupracovat. Je důležitá nejen pro vaše zaměstnavatele, ale i pro vaše kolegy a také klienty. Neuškodí tedy, když si…
Uvažujete o tom, že se stanete koučem nebo chcete svůj manažerský styl obohatit o koučovací přístup k zaměstnancům? Pak by se vám mohla hodit doporučení pro začínající kouče, která byla zveřejněna na…
V letních měsících přibývají v mnoha týmech stážisté na praxi. Pokud je to případ i vašeho týmu, zkuste se letos lépe zamyslet nad tím, jak tuto zkušenost vylepšit pro obě strany. A začněte u plánu.…
Firemní kultura není jen koncept napsaný někde na papíře, který mají znát zaměstnanci firmy. Je to soubor všech pracovních norem, hodnot a vzorců chování, které se uplatňují v každodenním chodu firmy…
Být proaktivní znamená umět se dívat na svou činnost z dlouhodobého pohledu, nikoli jen reagovat na aktuální realitu. Při řízení projektů hraje tato schopnost zásadní roli. Projektový manažer musí být…
Vláda na svém zasedání 22. května 2013 podpořila návrh zákona o tzv. dětských skupinách. Chce tak posílit rozvoj alternativních předškolních zařízení a umožnit rodičům rychlejší návrat do zaměstnání.…