Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Nápoje na pracovišti

1.8.2006 

Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům povinnost zajistit podmínky pro bezpečnou práci. Patří sem i poskytování nápojů na pracovišti. Je však třeba rozlišit, zda se jedná o poskytování nápojů v rámci…

Článek v rámci předplatného icon Jak stanovit cenu

1.8.2006 

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník. Existují různé způsoby stanovování cen produktů. Zvolený způsob by však měl odpovídat celkové marketingové strategii firmy.…

icon Kdy nevěřit intuici

1.8.2006 

Většina lidí si při jednání myslí, že dokáže rozlišit situace, v nichž může spoléhat pouze na intuici od těch, které si žádají větší úvahu. Často se však mýlí. Intuice dokáže zmást jejich úsudky a…

Zvyšte svůj komunikační kvocient

1.8.2006 

Téměř v každém pracovním inzerátu požadují zaměstnavatelé komunikační dovednosti. V průběhu zaměstnání je pak stále třeba tyto dovednosti zdokonalovat. Co se tím ale vlastně od zaměstnance očekává?…

icon 11 mýtů o řízení času

1.8.2006 

V oblasti řízení času panuje řada mýtů. Lidé, kteří jim věří, svým drahocenným časem jen plýtvají. Článek shrnuje jedenáct základních nepravd, kterým je třeba se vyhnout. - Bude to trvat jen minutu.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na e-mailový newsletter

31.7.2006 

E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud se teprve chystáte newsletter zavést, měli byste vědět, že je to také efektivní prostředek k navázání osobního kontaktu s…

Článek v rámci předplatného Příliš kvalifikace škodí

31.7.2006 

Ač to nemusí být na první pohled patrné, problémem uchazečů o zaměstnání ve středním věku může být příliš dobré vzdělání a dlouhá praxe na dobře placeném místě. Personalisté označují takového člověka…

Pět smrtelných hříchů řízení znalostních pracovníků

31.7.2006 

Znalostními pracovníky se rozumějí ti, kteří ke své práci používají mozek a nikoli hrubou sílu. Patří mezi ně informační specialisté, výzkumníci nebo marketingoví a prodejní experti, jejichž talenty…

Studie: HR a školení neprodukují výkonnou pracovní sílu

31.7.2006 

Mezinárodní studie společnosti Accenture ukázala, že většina západních vyšších manažerů vidí u svých pracovních sil nedostatek dovedností potřebných pro vedoucí postavení firmy na trhu. Ani kritické…

icon Co nedělat v krizi

31.7.2006 

Ve firmách mohou nastat nejrůznější krizové situace. Mark Chussil, výkonný ředitel americké společnosti Advanced Competitive Strategies, pracuje na vývoji simulačních programů, které pomáhají krizím…

A tohle jste slyšeli? Tři cesty k zastavení pomluv na pracovišti

31.7.2006 

Začíná to zpravidla nevině objeví se nějaká novinka o kolegovi. Důsledky pomlouvání kolegů na pracovišti však bývají dalekosáhlé a ovlivňují více lidí zároveň. Pomluvený člověk zůstane vždy…

icon Udělejte si čas na budování kontaktů

31.7.2006 

Časově náročná práce znemožňuje udržování důležitých kontaktů. Alespoň si to mnoho lidí myslí. Všichni jsme zaneprázdnění, udržování sítě kontaktů nám však může ve výsledku mnoho času ušetřit. Článek…

Když si zaměstnanec hraje na šéfa

31.7.2006 

Někteří zaměstnanci si rádi hrají na šéfy a podle toho jednají s kolegy. Článek přináší několik rad, jak zavést pořádek do toho, kdo má právo udělovat příkazy a kdo nikoli.- Dokážete se jim postavit?…

Článek v rámci předplatného icon Videokomunikace - nový marketingový nástroj

28.7.2006 

Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším podnikům. Rozdílnost marketingových rozpočtů mluví za vše. Pro malé firmy představuje levnou alternativu Internet. Webové…

icon Plýtvání pracovním časem stojí miliardy

28.7.2006 

Objem promarněného času v zaměstnání klesá, přesto však stojí firmy jen v USA miliardy dolarů. Podle výzkumu společnosti America Online a serveru…

Výpis 90619075 z celkem 11105