Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Novela zákona o zaměstnanosti

7.7.2005 

Novela zákona o zaměstnanosti chystá řadu změn. V současné době ji bude znovu posuzovat Poslanecká sněmovna, které ji vrátil Senát k upřesnění změn v poskytování státního příspěvku na zaměstnávání…

Článek v rámci předplatného icon CRM není zákaznický servis

7.7.2005 

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…

Článek v rámci předplatného Řekněte sbohem stresu

7.7.2005 

Pracoviště jsou stále hektičtější, složitější a hladina stresu stoupá. Už dnes máme pocit, že stresu je příliš, brzy však budeme na dnešek vzpomínat jako na staré dobré časy. Článek proto uvádí…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

icon Nová správa znalostí

4.7.2005 

Dobří manažeři mají před sebou slibnou budoucnost. Ti, které manažeři vedou už tolik jasné zítřky nemají. Důležité je ale uvědomit si, že nejen manažer je pro firmy důležitým znalostním pracovníkem.…

icon Jak poznat dobré obchodníky

4.7.2005 

Abyste mohli pochopit, co dělá dobrého obchodníka dobrým obchodníkem, musíte nahlížet na svět očima svých zákazníků. Jen tak můžete odlišit skutečně kvalitního obchodníka s pozitivním vlivem na…

icon Direct marketing pro každého

1.7.2005 

Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla průzkum, jehož pomocí vyvrátila dosavadní teorii, že sofistikovaná přímá poštovní reklama je doménou pouze velkých firem. Je…

Článek v rámci předplatného Můžete si dovolit špatné šéfy?

1.7.2005 

Stále více zaměstnanců opouští firmy kvůli špatnému chování nadřízených. Potvrdil to alespoň on-line průzkum, který navázal na úspěch dvou amerických publikací autorské dvojice Beverly Kaye a Sharon…

Ve zdravém prostředí produktivní zaměstnanec

1.7.2005 

Jedině zdravé pracoviště zajistí produktivitu práce. Manažeři by proto měli udělat tři věci. V první řadě je třeba využít každé příležitosti k propojení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců s výkonností…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

icon Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

30.6.2005 

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo ve výběrových řízeních klientů na komunikační agentury v posledních letech. Klade si otázku, zda se…

icon Jak měřit lidi

30.6.2005 

Mnoho firem si uvědomuje důležitost svých kapitálových aktiv, se zaměstnanci je to však již horší. Jsou to však právě zaměstnanci, jejichž důležitost a výkonnost je třeba nejen vnímat, ale i měřit.…

icon Arogance stranou

30.6.2005 

Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Výpis 99319945 z celkem 11105