Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného Blogy firemní komunikaci nenahradí

29.6.2005 

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy…

Proč pracovat doma?

29.6.2005 

Když si běžný zaměstnanec představí, že by se kvůli práci nemusel denně tlačit v městské hromadné dopravě nebo trávit drahocenný čas v dopravní zácpě a potit se při tom v těchto horkých dnech, aniž by…

Článek v rámci předplatného 12x pozor před přijetím zaměstnance

29.6.2005 

Dříve, než přijmete nové zaměstnance, byste je měli řádně prověřit. Společnost HireRight , která se zabývá prověřováním potenciálních zaměstnanců na území Spojených států proto formulovala základní…

icon Vůdcovské styly východu a západu

29.6.2005 

Asie se v posledních desetiletích velice rychle ekonomicky rozvíjí. Profesor Harvard Business School D. Quinn Mills v této souvislosti zauvažoval o rozdílnosti stylu vůdcovství v Americe a Asii. Jedná…

icon Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

29.6.2005 

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely pouštět do nákladných a složitých akcí. Implementace takového programu však nemusí být jinak nákladná…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

Článek v rámci předplatného icon O kravatu jde až v druhé řadě

28.6.2005 

Většina publikací či workshopů o prezentačních dovednostech a veřejném vystupování se soustředí na tak povrchní věci, že je téměř nemožné, aby si z nich čtenář nebo účastník semináře odnesl nějaké…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

Článek v rámci předplatného icon Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?

28.6.2005 

Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá. Šance dostat se do přímého kontaktu se zákazníkem se snižuje. Nabízí se proto otázka, zda má smysl bojovat o místo na velkých…

Článek v rámci předplatného icon Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog

27.6.2005 

Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by podle nich měl někdo vysvětlit, jak zásadní roli v marketingové komunikaci dnes hrají blogy. Článek shrnuje tři důvody, proč…

Článek v rámci předplatného Co dělat pro spokojenost zaměstnanců

27.6.2005 

Podle aktuálního výzkumu Society for Human Resource Management (SHRM) jsou pro spokojenost zaměstnanců nejdůležitější benefity, mzda a rovnováha mezi pracovním a osobním životem. Výzkumu se zúčastnilo…

Článek v rámci předplatného Barvit či nebarvit...

27.6.2005 

Pracovní síla stárne a šedé vlasy, které až doposud považovali mnozí zaměstnanci za handicap, se tak pomalu stávají symbolem doby, který již nebude třeba skrývat. Alespoň teoreticky Samozřejmě stále…

icon Obchodník, nebo robot?

24.6.2005 

Obchodníci bývají při telefonátech potenciálním klientům velmi neosobní. Opakují naučené věty, které působí studeně a nepřirozeně. Představte si, že zvednete telefon a na druhé straně se ozve: Dobrý…

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

icon Práce není všechno

24.6.2005 

Pokud si přejete, aby váš život byl více než jen schůze, e-maily a služební cesty, nejste sami. Koučové mají dnes nejvíce práce právě s tím, aby pomohli vedoucím pracovníkům vyvážit jejich pracovní…

Výpis 99469960 z celkem 11105