Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Když muž se ženou pracuje

24.6.2005 

Jistě jste si všimli, že mezi muži a ženami, kteří spolu úzce pracují dochází často ke komunikačním střetům. Nejčastěji je tomu tak v otázkách demonstrace síly, obhajoby nebo řízení zaměstnanců.…

Jste připraveni na e-learning?

23.6.2005 

Pokud se vaše firma chystá zavést e-learning, měla by nejprve provést analýzu své připravenosti na tuto formu vzdělávání zaměstnanců. Existuje celá řada dodavatelů a typů e-learningových řešení, každé…

Nezapomínejte na dovolenou

23.6.2005 

Řada zaměstnanců si nechá o letní dovolené jen zdát a raději ji nepodniká, protože se obává o ztrátu zaměstnání. Když se bez nás zaměstnavatel obejde dva týdny, proč by nás ještě potom potřeboval?…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Pět týmů, které potřebuje každá organizace

23.6.2005 

Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…

icon Budujeme profesionální image

22.6.2005 

Na dnešních různorodých pracovištích je jednání vedoucích pracovníků neustále pod drobnohledem. Nastal proto čas, abyste začali řídit svůj profesionální image dříve, než to za vás udělají jiní.…

icon Nepleťte si strategii a taktiku

22.6.2005 

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku umísťování inzerátů, navštěvování obchodních výstav, vytváření brožur atd. Neuvědomují si již, že…

icon Řekni, kdo jsi a já doručím tvůj e-mail

22.6.2005 

Pravděpodobně se vám již někdy stalo, že jste napsali e-mail a po několika minutách se vám vrátil s výzvou, abyste pro doručení svého e-mailu nejprve využili níže uvedeného odkazu k potvrzení své…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

Pozor na mobilní telefony v zaměstnání

21.6.2005 

Mobilní telefony se staly běžnou součástí našeho života, a to se svými dobrými i špatnými stránkami. Firmy se například potýkají s jejich přítomností na pracovištích a příslušnými právními otázkami.…

Škrtnou si ještě kuřáci?

21.6.2005 

Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…

Článek v rámci předplatného icon Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

Článek v rámci předplatného icon Chmurná realita on-line zákaznických služeb

20.6.2005 

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla prostřednictvím serveru BenchmarkPortal se zaměřila na on-line zákaznické služby ve Spojených státech. Některé výsledky této…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Výpis 99619975 z celkem 11105