Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

14.12.2004 

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet. Jde jen o to, abyste se naučili sami sebe dobře umístit na trhu. Článek nabízí sedm základních rad…

Článek v rámci předplatného Musí IT zaměstnanec umět komunikovat?

14.12.2004 

Nová studie amerických a evropských firem ukazuje, že si zaměstnavatelé začínají více vážit dlouhodobých zaměstnanců na technických postech a jsou ochotni také více platit, aby si je udrželi.…

icon On-line taktiky pro off-line maníky

13.12.2004 

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako efektivní marketingový nástroj. Tím ale podstatně omezuje svůj potenciál. Internet může fungovat jako…

icon Neúctyhodná závislost

13.12.2004 

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě pracující lidé sedí v kancelářích a přemýšlejí o tom, jak by si rádi vyjeli na hory. Workholici oproti tomu i na zasněžených…

Článek v rámci předplatného icon Řízení zákaznické hodnoty

13.12.2004 

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb,…

icon Je těžké být velký

13.12.2004 

Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech vzhledem k velikosti firem. Ukazuje se, že čím menší firma, tím více manažerů osobně cítí uznání. Nejvíce si své přínosy…

Článek v rámci předplatného icon Segmentace podle úrovně komunikace

13.12.2004 

Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české republice se například nedávno objevil nový přístup k tvorbě cílových skupin Communigraphics. Tato technika vznikla v síti OMD ve…

Článek v rámci předplatného Řekněte, co chtějí slyšet

10.12.2004 

Při informování zaměstnavatele o vašich schopnostech a dovednostech se vyhněte vyprávění o sobě z vlastní perspektivy. Efektivnější bude dodat informace, které mu pomohou (vámi) obsadit nabízené volné…

HR a marketing - komunikace na bodu mrazu

10.12.2004 

Nedostatečná komunikace mezi lidskými zdroji a marketingem může mít negativní dopady na výkonnost organizací. K tomuto závěru alespoň dospěla studie Fóra pro řízení a měření výkonnosti zaměstnanců při…

Není konflikt jako konflikt

10.12.2004 

Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří, dokáží skutečně znepříjemnit atmosféru. Dlouhodobé konflikty výrazně zhoršují produktivitu a…

Lidi se maj řídit o Vánocích

10.12.2004 

Zdá se vám, že všichni okolo se již zapojují do svátečního dění, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění? Mnoho lidí…

icon Obchodní e-mail není pubertální diskusní skupina

9.12.2004 

Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu pronikají i legitimní elektronické zprávy působící dojmem příspěvků do teenagerské chatovací skupiny.…

icon Aby budování značky navrátilo kačky

9.12.2004 

Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkovi nestačí

9.12.2004 

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…

icon Kolotoč řízení změn

9.12.2004 

Úspěšné řízení změn ve firmách vyžaduje efektivní komunikaci, plnou a aktivní podporu managementu, zapojení zaměstnanců, organizačn&…

Výpis 1048610500 z celkem 11105