Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky
Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet. Jde jen o to, abyste se naučili sami sebe dobře umístit na trhu. Článek nabízí sedm základních rad…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet. Jde jen o to, abyste se naučili sami sebe dobře umístit na trhu. Článek nabízí sedm základních rad…
Nová studie amerických a evropských firem ukazuje, že si zaměstnavatelé začínají více vážit dlouhodobých zaměstnanců na technických postech a jsou ochotni také více platit, aby si je udrželi.…
Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb využít Internet jako efektivní marketingový nástroj. Tím ale podstatně omezuje svůj potenciál. Internet může fungovat jako…
Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě pracující lidé sedí v kancelářích a přemýšlejí o tom, jak by si rádi vyjeli na hory. Workholici oproti tomu i na zasněžených…
Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností produktů. To jsou důležité věci. Rozhodnutí o koupi však ovlivňují také faktory, jako je spolehlivost, sestavení služeb,…
Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech vzhledem k velikosti firem. Ukazuje se, že čím menší firma, tím více manažerů osobně cítí uznání. Nejvíce si své přínosy…
Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české republice se například nedávno objevil nový přístup k tvorbě cílových skupin Communigraphics. Tato technika vznikla v síti OMD ve…
Při informování zaměstnavatele o vašich schopnostech a dovednostech se vyhněte vyprávění o sobě z vlastní perspektivy. Efektivnější bude dodat informace, které mu pomohou (vámi) obsadit nabízené volné…
Nedostatečná komunikace mezi lidskými zdroji a marketingem může mít negativní dopady na výkonnost organizací. K tomuto závěru alespoň dospěla studie Fóra pro řízení a měření výkonnosti zaměstnanců při…
Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří, dokáží skutečně znepříjemnit atmosféru. Dlouhodobé konflikty výrazně zhoršují produktivitu a…
Zdá se vám, že všichni okolo se již zapojují do svátečního dění, jen vy jste na to příliš zaneprázdnění? Mnoho lidí…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu pronikají i legitimní elektronické zprávy působící dojmem příspěvků do teenagerské chatovací skupiny.…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od reklamy a rozvoje lidských zdrojů k lépe měřitelným oblastem, jako je direct marketing. Úspory nákladů naměřené v…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho každodenního života. Firmy za tímto účelem musí vyčlenit delší dobu komunikaci s klíčovými zástupci svých odběratelů. Důležité je…
Úspěšné řízení změn ve firmách vyžaduje efektivní komunikaci, plnou a aktivní podporu managementu, zapojení zaměstnanců, organizačn&…