Jak na kontextovou reklamu
V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně bannery. V současné době však již ztrácejí na efektivitě a do popředí se dostává kontextová reklama, kterou generuje…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně bannery. V současné době však již ztrácejí na efektivitě a do popředí se dostává kontextová reklama, kterou generuje…
Každý člověk má určitý způsob vytváření a udržování vztahů s ostatními. Důležité jsou tyto vlastnosti zejména u podnikatelů a manažerů. Článek přináší několik doporučení, které mohou pomoci zakládat…
O tom, že dojíždění do zaměstnání způsobuje stres se v odborných kruzích hovoří poměrně často. Společnost HP však právě zveřejnila výsledky průzkumu z Velké Británie, které potvrzují, že i krátkodobé…
Jednadvacátému století je teprve pár let a už se jeví jako doba sobeckosti, podezřívání, nezdvořilosti a násilí. Článek nabízí zamyšlení nad tím, jak do lidských životů, práce a společenství vrátit…
Některým lidem se podaří živit vlastním koníčkem. Cítí se pak velmi silní. Tato síla však nepramení ze změny kariéry, ale z lidí samotných. Jak se však mají cítit silnými ostatní, kteří jsou ve své…
Svátky často ochromují provoz firem. Řada zaměstnanců totiž ztrácí při plánování svátečních událostí výkonnost. Konec roku s sebou nese nejen hon za čísly, ale také zvýšenou míru konfliktů, zmatků,…
Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro zákazníky, firmu i její partnery. Výhody takového přesunu však mohou tyto nepříjemnosti převážit. Prostřednictvím více kanálů…
Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na nevyžádané e-maily. Proč ale tolik lidí pořád otevírá zavirované přílohy? Ať už firmy zavádějí jakkoli…
V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň. Důležité je však dbát na provedení reklamy tak, aby byla srozumitelná v každém individuálním médiu. Ve všech médiích je…
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů proto dnes musejí být specialisté, kteří dokáží komunikovat více způsoby a své zkušenosti slučovat.…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo se tomu může naučit. Většina odborníků se kloní první variantě, protože dobří obchodníci neustále…
Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejde jen o nějaké kreativní cvičení, ale znalosti a dovednosti v oblasti pojmenovávání…
Práce je pro většinu lidí nutnost, ne vždy je však dobrá pro zdraví. Každý má někdy pocit, že si prací ničí zdraví a stále více výzkumů to také potvrzuje. V současné době se velká pozornost obrací k…
Obchodní problémy jsou stále složitější, přibývá nových a nových řešení. Zákazníci jsou pak zahlceni nejrůznějšími možnostmi a potřebují kvalifikované vedení, aby mohli zvolit nejvhodnější produkty.…
Organizace často vidí cenu školení nových zaměstnanců jednoduše jako náklady na vývoj tréninku spojené s délkou programu. Skutečná cena však záleží na délce doby, v níž zaměstnanec dosáhne…