Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Minimalizujte rizika outsourcingu

29.11.2004 

Outsourcing může přinést mnohé výhody, riziko špatného výběru poskytovatele a managementu je však stále značné. Nejčastější rizika zahrnují strategickou kontrolu, problémy s kvalitou služeb,…

Článek v rámci předplatného icon Dejte jim, co potřebují

29.11.2004 

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich zákazníci zaměřit více na to, co jejich zákazníci potřebují. Proaktivní postup má podle závěrů výzkumného…

icon Než koupíte dárky

29.11.2004 

Obchodní dary mají obchodní opodstatnění. Jsou určeny zákazníkům jako poděkování za dosavadní vztahy, pro posílení vzájemných vztahů nebo podporu obchodování v budoucnosti. Článek nabízí několik tipů,…

icon Jak začít s blogováním v obchodu

29.11.2004 

Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových deníčků mnohé vytěžit. Jak ale mají s takovým blogem začít?- Vymezte své publikum. Vyjasněte si, kdo…

Článek v rámci předplatného Vánoce pro všechna vyznání

26.11.2004 

Vánoce se blíží a s nimi i sváteční atmosféra na pracovištích. Pro mnohé zaměstnavatele však znamená toto období zvýšené požadavky na respektování odlišnosti jednotlivých zaměstnanců. Například USA…

Koučův tvrdý chleba

26.11.2004 

Praxe samostatného kouče nebo konzultanta v oblasti rozvoje kariéry skrývá mnohá úskalí. Budování vztahu s klienty je dlouhodobý a složitý proces. Důležité je proto zaměřit se na reference. Každý nový…

Nějaké připomínky?

26.11.2004 

Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně ovlivnit chod firem díky posílení motivace. Špatná koncepce povede naopak k posílení zlé vůle, cynismu a nedorozumění na…

Článek v rámci předplatného Kdo a proč je loajální

26.11.2004 

Mezinárodní konzultantská společnost ISR provedla výzkum v deseti velkých světových ekonomikách, aby odhalila nejloajálnější zaměstnance. Téměř 160 000 oslovených zaměstnanců různých firem ze…

icon K čemu nové myšlenky?

25.11.2004 

Nové obchodní a manažerské nápady jsou pro firmy životně důležité. Manažeři by se měli starat nejen o zisky, ale zejména o to, jakým způsobem organizace dosahují svých výsledků. Nejde o vymýšlení…

icon Když si zákazník myslí svoje

25.11.2004 

Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina mlčí a pořídí si jiný výrobek nebo bez varování přejde ke konkurenci. Pro marketingového manažera to…

icon Sedm omylů marketingu služeb

25.11.2004 

Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se dostat na špičku. Hodnotí své marketingové strategie a znovu se zamýšlejí nad tím, co funguje a co ne. Článek popisuje sedm…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout obchodní jednání

25.11.2004 

Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni bude. Obchodníci často slýchají věty jako Jestliže nesnížíte ceny o 10 %, budeme nuceni využít nabídky…

icon Loajalitu zákazníků nekoupíte

24.11.2004 

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své podstaty nezištná. Zákazníci, kteří…

Článek v rámci předplatného Lék proti chřipce a prezentismu

24.11.2004 

Spolu se zimními měsíci se blíží i zvýšený výskyt chřipkových onemocnění. Řada zemí, jako například Spojené státy, se v důsledku nedostatečného očkování obává vysoké míry absencí, případně…

Jak těžit z hodnocení výkonnosti

24.11.2004 

Při pomyšlení na blížící se hodnocení zaměstnanců obracejí mnozí vedoucí pracovníci oči v sloup. Hodnocení výkonnosti považují za obecně nepříjemný a vnucený proces. Ve většině firem probíhá takové…

Výpis 1053110545 z celkem 11105