Minimalizujte rizika outsourcingu
Outsourcing může přinést mnohé výhody, riziko špatného výběru poskytovatele a managementu je však stále značné. Nejčastější rizika zahrnují strategickou kontrolu, problémy s kvalitou služeb,…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Outsourcing může přinést mnohé výhody, riziko špatného výběru poskytovatele a managementu je však stále značné. Nejčastější rizika zahrnují strategickou kontrolu, problémy s kvalitou služeb,…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich zákazníci zaměřit více na to, co jejich zákazníci potřebují. Proaktivní postup má podle závěrů výzkumného…
Obchodní dary mají obchodní opodstatnění. Jsou určeny zákazníkům jako poděkování za dosavadní vztahy, pro posílení vzájemných vztahů nebo podporu obchodování v budoucnosti. Článek nabízí několik tipů,…
Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových deníčků mnohé vytěžit. Jak ale mají s takovým blogem začít?- Vymezte své publikum. Vyjasněte si, kdo…
Vánoce se blíží a s nimi i sváteční atmosféra na pracovištích. Pro mnohé zaměstnavatele však znamená toto období zvýšené požadavky na respektování odlišnosti jednotlivých zaměstnanců. Například USA…
Praxe samostatného kouče nebo konzultanta v oblasti rozvoje kariéry skrývá mnohá úskalí. Budování vztahu s klienty je dlouhodobý a složitý proces. Důležité je proto zaměřit se na reference. Každý nový…
Pečlivě vytvořený program zaměstnaneckých připomínek může pozitivně ovlivnit chod firem díky posílení motivace. Špatná koncepce povede naopak k posílení zlé vůle, cynismu a nedorozumění na…
Mezinárodní konzultantská společnost ISR provedla výzkum v deseti velkých světových ekonomikách, aby odhalila nejloajálnější zaměstnance. Téměř 160 000 oslovených zaměstnanců různých firem ze…
Nové obchodní a manažerské nápady jsou pro firmy životně důležité. Manažeři by se měli starat nejen o zisky, ale zejména o to, jakým způsobem organizace dosahují svých výsledků. Nejde o vymýšlení…
Výzkumy ukazují, že jen zanedbatelné procento zákazníků si někdy dovolí na něco stěžovat. Většina mlčí a pořídí si jiný výrobek nebo bez varování přejde ke konkurenci. Pro marketingového manažera to…
Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se dostat na špičku. Hodnotí své marketingové strategie a znovu se zamýšlejí nad tím, co funguje a co ne. Článek popisuje sedm…
Způsob vedení obchodního jednání určuje, zda se firmě podaří uzavřít obchod a jak ziskový pro ni bude. Obchodníci často slýchají věty jako Jestliže nesnížíte ceny o 10 %, budeme nuceni využít nabídky…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své podstaty nezištná. Zákazníci, kteří…
Spolu se zimními měsíci se blíží i zvýšený výskyt chřipkových onemocnění. Řada zemí, jako například Spojené státy, se v důsledku nedostatečného očkování obává vysoké míry absencí, případně…
Při pomyšlení na blížící se hodnocení zaměstnanců obracejí mnozí vedoucí pracovníci oči v sloup. Hodnocení výkonnosti považují za obecně nepříjemný a vnucený proces. Ve většině firem probíhá takové…