Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak vytvářet vztahy s právníky

9.12.2004 

Řada podnikatelů a osob činných v byznysu dodnes přesně neví, jak spolupracovat s právníky, respektive řídit vzájemné vztahy. Zatímco se řízením zákazníků, dodavatelů nebo zaměstnanců nemají nejmenší…

Bezpečnost v práci i doma

8.12.2004 

Stárnoucí pracovní síla zvyšuje potřebu zaměstnavatelů zajímat se o bezpečnost a zdraví zaměstnanců. Doposud se firmy soustředily na podporu zaměstnanců především v práci prostřednictvím ergonomického…

Porada nemusí být nudná nutnost

8.12.2004 

Firemní porady a schůze by měly být pro nadřízené i zaměstnance směrodatné při určování a plnění stanovených cílů. Neměla by jim chybět účelovost a efektivnost. Účastníci by z nich měli odcházet s…

Článek v rámci předplatného Jak řídit stádo aneb Skupinové pohovory

8.12.2004 

Přestože účastníci skupinových přijímacích pohovorů nejsou vždy touto metodou nadšeni, náboráři se stále více přiklánějí k názoru, že má své opodstatnění. Chtějí totiž poznat jednání uchazečů ve…

Článek v rámci předplatného icon I koučing má svá rizika

7.12.2004 

Koučing je stále populárnější. Neznamená to však, že by se do něho měl každý jednotlivec nebo firma bezhlavě vrhat. Dříve, než se rozhodne, je třeba jasně si odpovědět na otázku, zda si může dovolit…

Článek v rámci předplatného icon Jsem puntičkář a jsem na to hrdý!

7.12.2004 

Anglický pojem micromanager označuje puntičkářského, příliš úkolově orientovaného manažera, kterému chybí jakákoli vize. Zaměstnanci je takový vedoucí přijímám veskrze negativně. Vytýkají mu, že jim…

icon Důležitý a urgentní není totéž

7.12.2004 

Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od urgentních. Urgentní úkol vyžaduje okamžitou pozornost. Důležitý úkol bude ovlivňovat úspěch firmy v následujícím roce nebo dvou. V…

icon Virtuální tým není flákárna

7.12.2004 

I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci spolupracující prostřednictvím Internetu potřebují od svých kolegů především zpětnou vazbu. Nejdůležitější vybudování důvěry mezi…

Článek v rámci předplatného icon Co je Idea Management?

6.12.2004 

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních nápadů, které přinášejí firmám určité hodnoty. Je to proces podobný řešení problémů řízený sofistikovanými softwarovými…

Umění omluvy

6.12.2004 

Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání profesionály, jinde je však omluva osobní záležitostí. Když se vůdce dokáže omluvit, demonstrujte tím svou…

Jak mít práci ještě druhý den po vánočním večírku

6.12.2004 

Vánoční svátky mají na řadu zaměstnanců příliš uvolňující vliv. Oslavy v zaměstnání pak stále častěji zahrnují chování vyúsťující v obvinění ze sexuálního obtěžování nebo rovnou propuštění. Téměř vždy…

Špatný den? Z toho se vyspíte!

6.12.2004 

Dobrý spánek může být podle aktuální studie University of Florida lékem na špatný den v práci. Zaměstnanci, kteří v práci prožili stresující den, přinášejí svou špatnou náladu i domů, ve většině…

Český absolvent tápe

6.12.2004 

Absolventi hledají v České republice stále hůře zaměstnání. Na jedné straně je u nás málo investorů, kteří by vytvářeli nová pracovní místa. Na straně druhé však situaci komplikujte i vysoký počet…

icon Kdo to řekl? Snad ne já...

3.12.2004 

Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli s chutí zasmějete s někým jiným? Přímost se z osobních kontaktů často vytrácí, přestože stále…

icon Manažerský systém pro všechny

3.12.2004 

Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době rychle uvědomují vysoký potenciál manažerských systémů řídících procesy lidských zdrojů v reálném…

Výpis 1050110515 z celkem 11105