Pozor, co na vás řekne klávesnice
Výzkumný pracovník společnosti IBM Dmitri Asonov vystoupil na nedávném sympóziu o bezpečnosti a ochraně soukromí v americkém Oaklandu se zajímavým příspěvkem. V rámci své vědecké práce dospěl k…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Výzkumný pracovník společnosti IBM Dmitri Asonov vystoupil na nedávném sympóziu o bezpečnosti a ochraně soukromí v americkém Oaklandu se zajímavým příspěvkem. V rámci své vědecké práce dospěl k…
Řízení vztahů s obchodními partnery je velice složitá věc. Článek proto formuluje deset základních otázek, které napoví, s jakou úspěšností firmy momentálně své partnerské záležitostí řídí.1.…
Téměř žádný podnik nechápe zvyšování počtu porad jako způsob zvyšování produktivity. Manažeři se naopak většinou domnívají, že by produktivitě prospěl kvalitativně i kvantitativně nižší počet porad.…
Vedoucí pracovníci nesou odpovědnost za zachování výkonnosti zaměstnanců, a proto by se měli věnovat nejen problémovým, ale i těm nejlepším. Vedení vynikajícího zaměstnance je přitom několikanásobně…
Nově vznikající firmy nemohou začít prosperovat bez přísného dohledu svých zakladatelů a jejich pozornosti k detailům. Snaha mít vše neustále pod kontrolou může však být i podnikatelskou zkázou.…
Bystří obchodníci vědí, že silné vztahy s klienty zajistí dobré reference, opakované obchodní příležitosti a celkově vyšš&…
Kdyby lidé pouze dělali svou práci, nemusely by existovat žádné normy ISO. Více než jisté jsou ale dvě věci, práce nebude nikdy přesně vyhovovat a nějaká norma ISO bude existovat vždycky. Oblast…
Od účetního skandálu, který vyprovokoval pád americké společnosti Enron a celosvětově i řadu etických a legislativních otázek uplynulo již dva a půl roku. Nabízí se však zamyšlení nad tím, zda se od…
Zaměstnanci se v dnešní době zdají být tak nespokojení, jak nikdy předtím nebyli. V USA k tomu dospělo hned několik aktuálních studií. S jejich nespokojeností úzce souvisí motivace. Nejprve je třeba…
I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se zabývat, aby on-line obchodní kanál zůstal konzistentním a relevantním prvkem zákaznického servisu.…
V každém byznysu nevyhnutelně nastane nějaká krize. Propouštění, přírodní katastrofy či lidské tragédie jsou zkrátka události, jimž se nedá vyhnout a vyžadují okamžitou reakci. To, jak rychle a…
Centralizace modelu zaměstnávání je definována jako rozsah, v jehož rámci má management firmy přímou kontrolu nad rozdělováním pracovních funkcí. Vysoká míra centralizace znamená kontrolu nad…
Intimní vztahy na pracovišti jsou již delší dobu velmi ožehavou otázkou. Zaměstnavatelé se jich obávají jednak kvůli zákonům o sexuálním obtěžování, jednak kvůli ztrátě produktivity. Tomuto problému…
V současné době i blízké budoucnosti je pro úspěch manažerů a vedoucích pracovníků klíčovým faktorem týmová spolupráce. V průzkumu společnosti NFI Research se na tom shodla většina z dvou tisíc…
Někteří zaměstnanci jsou v týmu rádi vytížení a potřební. Mohou však přecenit své síly a brzy přestat vyhovovat požadavkům svých nadřízených. Jiní se v týmu nudí a cítí nepotřební, nespokojení nebo…