Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Důvěra je základ

28.4.2004 

Odborníci na řízení vztahů se zákazníky se shodují, že nejdůležitějším faktorem při získávání zákazníků pro užívání on-line samoobslužných nástrojů je důvěra. Nemohou se pouze shodnout na tom, co…

icon Delegace bez legrace

28.4.2004 

Manažeři se často domnívají, že dokáží dobře delegovat práci. Podřízení souhlasí. K tomuto závěru dospěl výzkum společnosti NFI Research, kterého se zúčastnilo 2000 amerických manažerů působících ve…

icon Mobilní řízení

28.4.2004 

Řízení podnikové informační infrastruktury bývalo jednoduché v dobách, kdy existovala pouze centralizovaná datová centra. Dnes jsou ale informační zdroje roztroušené mezi odděleními či kancelářemi a…

Článek v rámci předplatného Stačí klid a nohy v teple?

27.4.2004 

Jak budou vaši zaměstnanci reagovat, až nastane skutečná krize? Článek popisuje užitečné způsoby, jak zabránit panice na pracovišti. Panika je vlastně stavem fyzické připravenosti k boji, který…

Článek v rámci předplatného Pohovor, nebo horor?

27.4.2004 

Uchazeč o zaměstnání odcházející z přijímacího pohovoru s pocitem, že s ním bylo zacházeno profesionálně je pro firmu stejně důležitý, jako by se jednalo o zákazníka nebo klienta. Obě tyto zkušenosti…

Článek v rámci předplatného Outsourcing v HR zatím pokulhává

27.4.2004 

Outsourcing HR procesů může firmám ušetřit peníze při realizaci krátkodobých cílů, dlouhodobě však stále není výhodný. Tyto závěry alespoň přinesl nedávno uveřejněný výzkum společnosti Towers Perrin.…

Článek v rámci předplatného Tak takhle by to nešlo

27.4.2004 

Jistý Dan, ekonom z amerického Seattlu se zabýval zvyšováním morálky zaměstnanců. Na základě empirického výzkumu pak zformuloval jednoduché pravidlo, které nám říká: Pokud manažeři nebudou podnikat…

icon Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

26.4.2004 

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje jednoznačná odpověď. Úspěšný marketing ale předpokládá alespoň přiblížení ke způsobu uvažování spotřebitelů. Z pohledu…

icon 10 začátečnických chyb

26.4.2004 

Management může řadu lidí zprvu odrazovat. Stále existují případy, kdy manažerům po vstupu do funkce ne ní nabízen žádný trénink. Článek se proto rozhodl shrnout deset nejběžnějších chyb, kterých se…

icon Assessment: Hodíte se na finančního ředitele?

26.4.2004 

Někdo z nás si může říci, že by se chtěl stát finančním ředitelem. Nabízí se ovšem otázka, zda má pro tuto profesi kromě vzdělání i osobní předpoklady. Článek se zamýšlí nad tím, jak v takovém případě…

icon Jde to, nebo dře to?

26.4.2004 

Flákači, vševědové, osoby vrážející ostatním kudlu do zad Každý z nás se někdy setká s takovými spolupracovníky. Všem je jasné, jak tito lidé poškozují morálku a reputaci svého týmu i manažera. Ne…

icon Konzultant není jasnovidec

26.4.2004 

V případě, že firma pracuje na důležitém projektu, často si najme konzultanta, aby pomohl rozvíjet klíčové dovednosti zaměstnanců a směřoval jejich snahy správným směrem. Bývá limitována projektovým…

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí

16.4.2004 

Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než investice do CRM. Přístup k zákaznickým…

icon Plný pytel vůdců

16.4.2004 

Projekt americké Harvard Business School s názvem Leadership Initiative usiluje o vymezení podstaty vedení. Vytvořil proto unikátní databázi nejvýznamnějších amerických vůdců. V databázi, jejíž část…

icon Pět nástrah outsourcingu

16.4.2004 

Outsourcing není nijak novým konceptem. Ve své podstatě se uplatňoval již v 17. století v souvislostí britskou s kolonizací Indie a vznikem nadnárodních společností. Nová je ale míra, do které…

Výpis 1101111025 z celkem 11105