Desatero řízení změn
Jednotná metodologie řízení změn v organizacích neexistuje. Je však možné vymezit určitou sadu postupů, nástrojů a technik, adaptovatelných na rozličné situace, které mohou v rámci změn v organizaci…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Jednotná metodologie řízení změn v organizacích neexistuje. Je však možné vymezit určitou sadu postupů, nástrojů a technik, adaptovatelných na rozličné situace, které mohou v rámci změn v organizaci…
Silné týmy bývají založeny na principu sdíleného vůdcovství. Nejedná se tedy o ten případ vedení, kdy veškerá kontrola a autorita zůstává výhradně na osobách nejvýše postavených. U všech členů…
V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě používat emoce. V rozumové rovině tím zákazníkům sdělujeme, co si mají myslet o výrobku nebo službě. Pro televizní reklamu to…
Zaměstnavatelé se v současné době začínají obávat, že nejlepší zaměstnanci již nejsou na trhu práce k dispozici. Hledání vhodného nového zaměstnance může být frustrující a časově velice náročný…
Požaduje-li nadřízený něco, co se zdá být neuskutečnitelné, často se to uskuteční jen díky víře zaměstnanců v jeho osobnost a schopnosti. Zatímco například lékaři by v pacientech neměli vzbuzovat…
Přestože se neustále hovoří o tom, že nejdůležitější dovedností výkonného pracovníka je komunikace, většina stále přesně nenaslouchá požadavkům okolí a paradoxně se přitom domnívá, že komunikuje…
Zaměstnanec pracující doma představuje pro svou firmu značná rizika. Sedí si bez dozoru u svého počítače, připojuje se kamkoli chce a může ohrozit firemní informační systém. Existuje však několik…
Všechna jednání s sebou přinášejí určité riziko. U jednacího stolu je proto třeba zavést především důvěru. Nejsložitější je vybudovat důvěru při vysoce stresujících jednáních, například při snaze…
Bývalý americký prezident Andrew Jackson proslul mimo jiné tím, že okolo sebe dokázal shromáždit neoficiální, důvěrnou skupinu poradců známou jako Kitchen Cabinet. Přestože závisel na hlavách…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není pochyb. Platí to i v dnešní době, kdy se se zákazníky do značné míry komunikuje elektronicky. Článek popisuje 11 doporučení…
Existují různé definice práce na dálku. Organizace International Telework Association & Council například uvádí, že na dálku pracuje ten, kdo koná svou práci doma, v kanceláři klienta, nějaké…
Personální plánování představuje jednoduchý koncept, rychle se měnící tržní prostředí jej však zejména ve větších organizacích činí nerealizovatelným. V rámci personálního plánování uspořádá…
Aktuální studie společnosti Deloitte & Touche se zaměřila na zaměstnanecké pobídky. Zúčastnilo se jí 500 nejvýznamnějších amerických firem, přičemž dvě třetiny z nich se v následujících letech…
Závěry o našem okolí si utváříme na základě vlastní kultury a zkušeností. Často ale nedokážeme rozpoznat a pochopit, jak se vyrovnává se změnami a smutkem, jak v osobním, tak pracovním životě. Když…
Zaměstnanci se často ocitají na manažerských postech bez dostatečného školení a dovedností. Článek proto popisuje několik tipů a technik, které jim mohou v začátcích pomoci. Nejprve se musí nový…