Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Jak to ti spammeři dělají?

2.4.2004 

Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické materiály, nabízejících zkrášlovací prostředky, léky apod. spočívá v přístupu k našim e-mailovým adresám. Uživatelé Internetu…

Článek v rámci předplatného icon Bylo to krásné, děkuji

1.4.2004 

Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na zdvořilosti. Slušné chování však může výrazně pomoci zůstat na vrcholu. Konkurenceschopnost může zaručit i zdánlivě…

Manažer dnes a zítra

1.4.2004 

V současném, rychle se měnící m světě je důležité, aby představitelé firem sdíleli myšlenky, diskutovali o svých úkolech a jasně formulovali své vize. V nedávném průzkumu společnosti NFI Research…

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

Když hořet, tak pod dohledem

1.4.2004 

Každý se v nějaké fázi svého života setká s vyhořením (burnoutem), ať už u sebe, nebo u někoho z okolí. Postižení zaměstnanci popisují svůj stav jako znuděný, frustrovaný, přepracovaný, rozhněvaný,…

icon Nemilosrdně vzhůru

31.3.2004 

Každá firma čelí nějakým překážkám v dobrých i špatných časech. Ani ve špatných časech však nemusí přestat vzkvétat. Musí mít ve svém čele pouze vůdce, kteří ji dokáží dostat z nepřízně osudu. Jak…

icon Six Sigma pro všechny

31.3.2004 

V posledních letech si firmy vybudovaly své informační sítě, aby zvýšily příjmy, snížily provozní náklady a zlepšily zákaznický servis. Dosud si ale nejsou jisté, zda takto vynaložené prostředky vedou…

icon Zákazník to vidí jinak

31.3.2004 

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané produkty, nikoli spokojené zákazníky. Některé firmy odměňují své manažery za spokojenost zákazníků,…

Článek v rámci předplatného Jsme skvělá firma (alespoň to o sobě říkáme)

30.3.2004 

Každá firma má nějaké své hodnoty a principy, o kterých často a ráda veřejně hovoří. Nejčastěji v nich jde o integritu a respektování zaměstnanců. Která firma by také veřejně prohlašovala, že…

icon Stará značka nerezaví

30.3.2004 

Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na toto téma proto diskutovali zástupci několika firem na symposiu Harvard Business School. Prezentovali…

Neštěstí nechodí po horách, ale po zaměstnancích

30.3.2004 

Nepřipadáte si v práci šťastní? Rozhodně nejste sami. Počet alespoň částečně nespokojených zaměstnanců stoupá. Zaměstnanci mají pocit, že obětují čas, který by mohli trávit sami nebo s rodinou své…

Když do důchodu, tak postupně

30.3.2004 

Společnosti hledající způsob, jak snížit náklady na pracovní síly a zaměstnanci, kteří chtějí zkrátit svůj služební věk mají společný zájem. Shodně je tomu i u společností, které si chtějí zachovat…

Článek v rámci předplatného Jak pomoci konkurenci získat nejlepší zaměstnance

30.3.2004 

Právě jste investovali značné sumy do umístění inzerátů na ta správná místa a získali pozornost vysoce kvalifikovaných uchazečů o zaměstnání. Životopisy přicházejí v hojném počtu, uchazeči telefonují…

Článek v rámci předplatného icon MBA je nuda, zkuste IMPM

19.3.2004 

Manažeři se nerodí v učebnách, procvičování manažerských dovedností však může uvolnit pracovní tlaky a pomoci manažerům učit se z vlastních zkušeností. Kanadská univerzita McGill proto nabízí v…

Článek v rámci předplatného icon Větší, nebo lepší marketing?

19.3.2004 

Řadu obchodních problémů vyřeší marketing. Zvýšit prodej není ale vždy ta nejlepší volba. Vyžaduje to nikoli větší, ale dokonalejší marketing. Marketing dělá problémy zejména firmám, které nemají…

Výpis 1104111055 z celkem 11105