Máte za úkol najmout nového pracovníka na pozici v zákaznickém servisu? Abyste co nejlépe dovedli zhodnotit kvality uchazečů o danou pozici, použijte při pohovoru…
Již 10 let vyvíjí společnost TCC online nástroje pro práci s lidmi.…
Strach je potvora, která se nevyhýbá nikomu. Je úplně jedno, jak je člověk…
Frekvence kybernetických útoků neustále roste a IT profesionálové, kteří se…
V současné (post) covidové době se téměř všechny firmy potýkají se změnou…
Není prakticky žádná společnost, kterou by pandemické období určitým…
Srdečně vás zveme na osobní setkání s Dr. Tomášem Rychnovským, známým…
Miroslava Časarová již několik týdnů neodpovídá na moje zprávy, nezvedá mi…
Jak říká Jonathan Reitz, vynikající executive master kouč, CEO a uznávaný…
Pandemie se promítla i do oblasti zaměstnaneckých benefitů. Řada firem…
Pro osobní rozvoj i pro rozvoj týmů a firem je důležitý „vztah k chybě“.…
Online marketing a IT prostředí se neustále vyvíjejí. Z toho důvodu se mění…
Výkon žen pracujících v IT je srovnatelný s muži a v některých věcech jsou…