Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Češi stále bojují s automaty call center

Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci ze špatně nastavených a…

Šest úskalí zavádění CRM

Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem nepříjemností a frustrace. V…

Celosvětový trh CRM vzroste letos o 14 procent

Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos…

Osobní prodej se úspěšně rozvíjí

Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci…

Proč měřit efektivitu marketingu?

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly…

Evropa tápe ve vztazích se zákazníky

V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně poskytovaných služeb a tím, jak…

Marketing v dobách recese

V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty, distributoři na hotovost a…

Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale marketing tou správnou…

Checklist letošních marketingových aktivit pro malé firmy

Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do dalších měsíců. Článek…

Výpis 442450 z celkem 565