Více než polovina českých zákazníků hrozí ztrátou loajality kvůli frustraci ze špatně nastavených a…
Projekty implementace technologie CRM zůstávají pro mnoho firem zdrojem nepříjemností a frustrace. V…
Objem celosvětových příjmů v oblasti softwaru pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) by měl letos…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem sdruženým v Asociaci…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly…
V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně poskytovaných služeb a tím, jak…
V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty, distributoři na hotovost a…
Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale marketing tou správnou…
Začátek roku je vhodnou dobou pro zamyšlení nad marketingem a prioritami do dalších měsíců. Článek…