Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů kontaktních center v USA a…

Marketéři sami sobě nepřáteli

Americká Asociace národních inzerentů (ANA) publikovala výsledky sv&…

Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives International (FEI)…

Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová střediska. Vyplývá to ze…

Jak přivést návštěvníky k nákupu

Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší orientaci ve svých prodejnách…

Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je…

Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je…

Reklama, nebo reprezentace?

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je…

5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli úspěšní, je to historie.…

Výpis 469477 z celkem 565