Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především…
V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti péče o zákazníky pomocí…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z hlediska on-line…
Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje mnoha začínajících…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (Product Lifecycle…
Nová studie University of Alberta odhaluje, jak jednoduše ovlivnitelní mohou být současné zákazníci.…
Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je…
Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je nedostatek možností…