Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak vylepšit marketingový plán

Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné. Chcete-li ve svém…

10 marketingových procesů 21. století

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené na zákazníky. Článek…

Reklamní průmysl poroste pomaleji

Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s následujícími roky. Neproběhnou…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou…

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se zaměřil na to, co se změnilo…

Nepleťte si strategii a taktiku

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku…

Kreativita až v druhé řadě

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu samy sobě? Odpověď je…

Proč se hnát za loajalitou?

V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování loajality svých zákazníků.…

Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou marketingovou strategii.…

Výpis 505513 z celkem 565