V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní odpovědnost. Tento trend již…
Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou by měly členské státy…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala…
Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého marketingu, pokud se vyvarují…
Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24 časových pásmech. Tito…
Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou…
V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení fungování reklamy. S tím…
Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z interakcí se zákazníky je…
Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy…