Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z nerychleji rostoucích a…
Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který přinese optimalizovaný přístup…
Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a jako k investicím je nutno k…
Světové firmy se v poslední době pokoušejí o znovuobnovení dříve populárních produktů a značek. Na…
Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních systémech. Člověk, který…
Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování značek. Komunikace s nimi je…
Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně tak tomu je i v případě…