Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku řízení obchodních kanálů. V…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo nedostatečné metodice…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR) je pro řadu společností…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému vypracovanou skutečně dobrou…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však stále více zjišťují, že…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je pro ně výhodnější než se…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy nahrazovat svá střediska…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních procesech a webových…